Beantwoord

Videobellen blokkeren

Aangezien mijn kinderen ook weleens op mijn toestel zitten en ik net weer zag dat ik kosten buiten mijn bundel heb...... super leuk natuurlijk opa bellen via videobellen ......... Graag zou ik deze functie uit willen zetten, maar geen idee hoe.....? Hoor graag.
icon

Beste antwoord door David 27 september 2017, 10:12

Hi Angelique8a,

Dan is het inderdaad wel handig om dat geblokkeerd te hebben!

Je kunt het inderdaad op het toestel zelf blokkeren, maar voor de zekerheid heb ik het ook alvast in ons systeem geblokkeerd, zodat je daar in ieder geval geen kosten voor kunt maken. Je kunt natuurlijk nog wel apps als Facetime en WhatsApp gebruiken om te videobellen. Daar zitten geen extra kosten aan verbonden, maar als je geen WiFi gebruikt gaat dit wel van jouw databundel af.

Mochten wij je verder nog ergens anders bij kunnen helpen, dan weet je ons nu te vinden! 🙂

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +16
Hallo welkom in het forum.
Zie gelijk die leuke reclame voor me. “Opa”

Met welke app en of toestel doen ze dat?
Ik dacht dat de moderators videobellen kunnen blokkeren .

Met Whatsapp en Skype kunnen ze via wiffi in huis ook met opa bellen.
Reputatie 4
Badge +5
Hallo CrisTien,

Dat kan je doen met een Android telefoon. Veel Samsung toestellen hebben nog die functie. Ik gebruik het zelf nooit. Maar er zijn mensen nog die het gebruiken.

- Snotaapje;)

Ooh ja, ik zie dat je nog op het oude ranksysteem zit:8
Reputatie 7
Badge +20
Hi Angelique8a,

Dan is het inderdaad wel handig om dat geblokkeerd te hebben!

Je kunt het inderdaad op het toestel zelf blokkeren, maar voor de zekerheid heb ik het ook alvast in ons systeem geblokkeerd, zodat je daar in ieder geval geen kosten voor kunt maken. Je kunt natuurlijk nog wel apps als Facetime en WhatsApp gebruiken om te videobellen. Daar zitten geen extra kosten aan verbonden, maar als je geen WiFi gebruikt gaat dit wel van jouw databundel af.

Mochten wij je verder nog ergens anders bij kunnen helpen, dan weet je ons nu te vinden! 🙂
Hallo, kunnen jullie videobellen ook voor mij blokkeren? Dank en groet, Leon
Reputatie 6
Badge +16
Hey Leon,

Leuk om je hier op het forum te zien. Van harte welkom!

Ik wilde hier gelijk mee aan de slag gaan, maar ik zie dat de blokkade inmiddels actief is. Je kan dus geen gebruik meer maken van videobellen via ons netwerk. Je kan uiteraard wel blijven videobellen via applicaties als Whatsapp en Skype. Hier worden geen kosten voor in rekening gebracht, dit wordt alleen verrekend met je MB's wanneer je met ons netwerk vebronden bent.

Als je verder nog vragen hebt dan horen we het graag van je. 🙂
Kan dat video bellen op mijn account ook geblokkeerd worden graag? Heb het nu ook opeens op de factuur staan...
Reputatie 7
Badge +20
Hi Edwin,

Dat is per nu geregeld! Je kunt hier nu geen gebruik meer van maken. Als we je nog ergens anders bij kunnen helpen, je weet ons te vinden!

Reageer