Beantwoord

Videoland

Videoland kan ik niet registreren. Ondanks dat ik de sms wel krijg. Maar het moment dat ik het sms code invul dan gaat de site helemaal van het padje af. Hij gaat snel knipperen en doet verder niets meer.
Ik heb de note9 laatste versie Android. App gedeinstalleerd. Telefoon diverse malen aan en uit gezet maar niets werkt. Videoland contact opnemen is waanzin. Diverse malen gebeld en sta uren in de wachtrij.
Ik had videoland. Maar tijdens het verlengen van mijn abbo hebben jullie alles gereset. En nu werkt het al dagen niet meer ondanks dat ik gewoon kan betalen voor een maand.
icon

Beste antwoord door Jaimy 10 januari 2019, 12:38

Hoi Vlaardingen2017,

Ik ben er meteen even voor jou ingedoken en ik zie dat jouw Videoland-bundel inderdaad goed aanstaat en dat je een apparaat gebruikt wat met Videoland zou moeten kunnen werken.

Om deze reden staat alles vanuit T-Mobile aan. Videoland is natuurlijk een dienst op zich en valt verder niet onder T-Mobile, dus voor verdere service zul je toch contact met hen moeten opnemen. Dit kan telefonisch via 0800 8085 (12:00-22:00), maar omdat je aangeeft dat de wachtrijen lang zijn, kan ik je ook aanraden om het via hun Twitter (@videolandonline) of Facebook (VideolandOnDemandcom) te proberen. Je kunt jouw Chain ID 16226821 aan hen noemen wanneer je contact opneemt. 🙂

Ik hoop dat je er zo uitkomt!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +16
Hoi Vlaardingen2017,

Ik ben er meteen even voor jou ingedoken en ik zie dat jouw Videoland-bundel inderdaad goed aanstaat en dat je een apparaat gebruikt wat met Videoland zou moeten kunnen werken.

Om deze reden staat alles vanuit T-Mobile aan. Videoland is natuurlijk een dienst op zich en valt verder niet onder T-Mobile, dus voor verdere service zul je toch contact met hen moeten opnemen. Dit kan telefonisch via 0800 8085 (12:00-22:00), maar omdat je aangeeft dat de wachtrijen lang zijn, kan ik je ook aanraden om het via hun Twitter (@videolandonline) of Facebook (VideolandOnDemandcom) te proberen. Je kunt jouw Chain ID 16226821 aan hen noemen wanneer je contact opneemt. 🙂

Ik hoop dat je er zo uitkomt!

Reageer