Beantwoord

Videoland activeren

• 1 april 2019
  • 1 reactie
  • 638 Bekeken

Ik heb sinds vandaag een nieuw simonly contract met videoland erbij. Nu kreeg ik een sms met de link naar www.videoland.com/t-mobile en daar moest ik mijn nummer in vullen om een verificatie sms te ontvangen. Zodat duidelijk is dat ik via t-mobile heb abbo heb (wel slim) alleen de site herkent mijn nummer niet. Heb de heledag al geprobeerd. Zowel op pc als op mijn tel.
maar nog steeds word nummer niet herkent en nu kan ik geen videoland kijken 😞
icon

Beste antwoord door David 3 april 2019, 13:09

Hi Funwazoo,

Soms kan het even duren voor alles goed en wel verwerkt is in het systeem, waardoor het niet direct lukt. Heb je het toevallig in de tussentijd nog eens geprobeerd? Zo niet, dan zou ik je dit aan willen raden!

Anders kun je even contact opnemen met Videoland, want zij kunnen dan kijken waarom jouw T-Mobile nummer niet wordt opgenomen aan hun kant.

Mochten wij nog iets voor je kunnen doen, dan horen we het ook graag!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Funwazoo,

Soms kan het even duren voor alles goed en wel verwerkt is in het systeem, waardoor het niet direct lukt. Heb je het toevallig in de tussentijd nog eens geprobeerd? Zo niet, dan zou ik je dit aan willen raden!

Anders kun je even contact opnemen met Videoland, want zij kunnen dan kijken waarom jouw T-Mobile nummer niet wordt opgenomen aan hun kant.

Mochten wij nog iets voor je kunnen doen, dan horen we het ook graag!

Reageer