Beantwoord

Videoland opzeggen

Ik heb videoland bij mijn abonnement afgesloten maar nu wil ik hem opzeggen en dat gaat op geen enkele mogelijkheid niet via de app maar ook niet op de site van T-Mobile. Weet iemand hoe ik videoland op kan zeggen?
icon

Beste antwoord door Jordi38 19 juli 2017, 21:44

Hoi Essy,

Als je Videoland hebt afgesloten via T-Mobile, mag je na de eerste maand dagelijks opzeggen. Je zit dus altijd minimaal één maand vast aan Videoland.

Opzeggen doe je via My T-Mobile.
Ga naar 'Bundels aanpassen' en als het goed is zou je op deze pagina dan Videoland kunnen verwijderen.

In dit topic staat meer informatie over Videoland.

Ik hoop dat je wat aan deze informatie hebt!

Groetjes,
Jordi
Bekijk origineel

16 reacties

Hoi Essy,

Als je Videoland hebt afgesloten via T-Mobile, mag je na de eerste maand dagelijks opzeggen. Je zit dus altijd minimaal één maand vast aan Videoland.

Opzeggen doe je via My T-Mobile.
Ga naar 'Bundels aanpassen' en als het goed is zou je op deze pagina dan Videoland kunnen verwijderen.

In dit topic staat meer informatie over Videoland.

Ik hoop dat je wat aan deze informatie hebt!

Groetjes,
Jordi
Hoi jordi.

Ik heb het al 3 dagen geprobeerd op die manier zoals er staat dan kom ik bij controleren en als ik dan op verder klik staat erbij mijn wijzigingen dat ie de volgende dag verwijderd zou zijn maar dat wordt ie niet. Ik heb al een maand me nieuwe contract dus snap niet helemaal waarom het mij niet lukt op de manier zoals het hoort. Hoe kan dot
Reputatie 7
Badge +20
Hi Essy29,

Ik zie dat mijn collega jou vandaag heeft verder geholpen. De videoland bundel is uitgezet. Hopelijk is hiermee alles naar wens! 🙂
Dag,

Heb het zelfde probleem als Essy29.
Ik zou graag videoland willen opzeggen. Ook al staat dit erbij: ''Je kunt dit product niet aanpassen of verwijderen. Bijvoorbeeld omdat het product vast bij je abonnement zit''.
Terwijl ik nog wel een die ene maand zit??
Reputatie 7
Badge +19
Hoi hoi,

Dat kan ik natuurlijk voor je in orde maken, geen zorgen! :D

Ik heb even gekeken en zie dat de bundel tot morgen actief is! Deze is dus al beëindigd, dus na morgen zou je deze niet meer in je abonnement moeten hebben. Mocht het om een of andere gekke reden toch nog in je abonnement blijven staan, geef dan vooral even een gil want dan haal ik het er uiteraard direct voor je uit.

Voor nu een hele fijne dag en wellicht tot ziens op deze Community!
Loop tegen hetzelfde aantal. Als hierboven beschreven. De app geeft aan dat er telkens wat mis gaat en ik het over een paar minuten weer moet proberen. Via de site kan ik het niet wijzigen omdat het aan mijn abonnement vast zit. Hoe kan ik het uitzetten?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Ilse,

Geen zorgen. Je hoeft helemaal niets uit te zetten. Je videoland bundel liep tot vandaag dus vanaf morgen wordt die automatisch stopgezet. Ik hoop dat je van de bundel hebt genoten. Als je nog andere vragen hebt, let us know!
Hey,

Ik heb het zelfde probleem, heb videoland aangeklikt, stond dat ik het gewoon maandelijks kon opzeggen maar nu staat er ´´je kunt dit product niet aanpassen of verwijderen´´. Op mijn Factuur staan zelfs 2 afschrijvingen van videoland? geen idee hoe dit kan. Hoe kan ik videoland stopzetten?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Kyra,

Ik wilde de bundel voor je uit gaan zetten, maar zie dat het inmiddels al verwijderd is! Gelukkig. 😃 Mocht je in de toekomst nog eens zoiets hebben, kom dan gerust nog eens langs want wij kunnen zulke dingen meteen even voor je regelen - geen probleem!
Hii,
Bij mij het zelfde probleem, ik kan hem niet uit me abonnement halen. Zou iemand dit voor mij willen nakijken of mij vertellen wat ik moet doen? Help!

Groetjess
Reputatie 7
Badge +20
Hi CtjeB,

Ik wil je daar graag bij helpen. De Videoland bundel wordt automatisch op 29 mei 2019 stopgezet. Wil je de bundel alsnog direct opzeggen? Laat het mij weten dan maak ik het in orde!
Hi, als je doen wilt heel graag!
Reputatie 7
Badge +20
Hi CtjeB,

Ja hoor dat kan ik zeker! Je videolandbundel is bij deze stopgezet. Hopelijk is hiermee alles naar wens! Als je nog andere vragen hebt, laat het ons weten!
Hallo,

ik kan mijn Videoland ook niet stopzetten. Kan iemand dat voor mij doen? Ik heb nu 2 abonnementen en dat is wat te veel van het goede.
Reputatie 7
Badge +20
Hi @Capri,

Twee is inderdaad wel wat veel van het goede! 😄

Ik heb het gelijk even gecontroleerd en zie dat je gebruik maakt op deze aansluiting van een tijdelijke aanbieding van Videoland. Deze zal automatisch stop worden gezet op 8 juli. Dan heeft bundel een maand aan gestaan en wordt deze ook weer stopgezet.

Als we je nog ergens anders bij kunnen helpen, laat het gerust weten!
Top! Dank je wel!👍🏼

Reageer