Beantwoord

Visual voicemail

• 8 november 2018
  • 4 reacties
  • 1799 Bekeken

Sinds gisteren beschik op mijn zakelijke telefoon met T-Mobile abonnement over Visual voicemail. Dat wil ook graag op mijn privé telefoon, maar ik kan de bewuste app niet vinden. Wat doe ik fout of begrijp ik niet?
icon

Beste antwoord door Seccie 8 november 2018, 11:36

Hoi @S5Afficionado,

Volgens mij dien je Visual voicemail eerst te activeren in My T-Mobile.
Ik heb even nagekeken voor je in de FAQ en vond daar:

Visual Voicemail is een Voordeelbundel waarmee je met je iPhone gebruik maakt van een visuele voicemail inbox. Je ziet snel en gemakkelijk wie er heeft ingesproken. De ingesproken berichten kun je in gewenste volgorde afluisteren, pauzeren en terugspoelen.
Het afluisteren van berichten is gratis, zowel in Nederland als in het buitenland.

Wil je de bundel toevoegen aan je abonnement? Ga dan naar Bundels aanpassen in My T-Mobile. De eerste 2 maanden krijg je 100% korting op Visual Voicemail en betaal je geen € 1,99, maar € 0,00 per maand.

Weet je zo voldoende, of kan ik verder nog iets voor je doen?
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi @S5Afficionado,

Volgens mij dien je Visual voicemail eerst te activeren in My T-Mobile.
Ik heb even nagekeken voor je in de FAQ en vond daar:

Visual Voicemail is een Voordeelbundel waarmee je met je iPhone gebruik maakt van een visuele voicemail inbox. Je ziet snel en gemakkelijk wie er heeft ingesproken. De ingesproken berichten kun je in gewenste volgorde afluisteren, pauzeren en terugspoelen.
Het afluisteren van berichten is gratis, zowel in Nederland als in het buitenland.

Wil je de bundel toevoegen aan je abonnement? Ga dan naar Bundels aanpassen in My T-Mobile. De eerste 2 maanden krijg je 100% korting op Visual Voicemail en betaal je geen € 1,99, maar € 0,00 per maand.

Weet je zo voldoende, of kan ik verder nog iets voor je doen?
Dank je, maar ik heb een Samsung. Mijn zakelijke telefoon is ook een Samsung en daar heb ik de VV app op geïnstalleerd.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi hoi,

Ah, ik snap het! Visual Voicemail is op dit moment alleen beschikbaar op iPhone. Dit verklaart waarom je dit niet kunt installeren op jouw Samsung. :)

Let me know als je meer vragen hebt, we staan voor je klaar!
Hoi Jaimy,

In mijn bericht staat dat ik de app WEL op mijn Samsung A5 heb. Dat is mijn zakelijke telefoon. Op mijn privé Samsung S9+ lukt het echter niet om deze on de store te vinden vreemd genoeg.

Hans

Reageer