Vraag

visual voicemail voor android

Kan Visual voicemail voor Android ook in Nederland ingevoerd worden. In USA bied t-mobile het wel aan.
1233 werkt na een iPhone wel erg ouderwets.

16 reacties

Reputatie 5
@willemvr Welkom op het T-Mobile forum!

Goede vraag! Op dit moment is er onvoldoende vraag om Visual Voicemail voor Android te introduceren. Wellicht iets voor in de toekomst! Ik zal je feedback doorgeven aan de juiste afdeling.
Ik ben het met willem eens, zwaar achterhaald dat bellen naar 1233! Hier is nog meer vraag!
Nou ik zal dat ook graag willen,en geloof me hoor er heel veel om me heen die dat willen.
@tom van tmobile:
Geen vraag naar??!
Grote onzin.in 2009 is al een petitie gestart onder android gebruikers

@tom van tmobile:
Geen vraag naar??!
Grote onzin.in 2009 is al een petitie gestart onder android gebruikers

En wat was daar de uitkomst van, hoeveel mensen hebben die petitie getekend?
Kan daar niks over vinden 🆒

maar het zou wel een stap vooruit zijn inderdaad, inbellen is ouderwets.
Vorige week visual voicemail geactiveerd (sim only).. Nu blijkt dit alleen op IOS te werken.. forse tegenvaller.
Is in de US wel beschikbaar voor Android.. android marktaandeel neemt alleen maar toe..

T-Mobile: kunnen jullie dit ook in NL activeren.

Ik onderschrijf de vorige reacties. Was visual voicemail gewend (iphones) en moet nu met een supersamsung S4 terug naar 1233-geklungel. GRAAG VISUAL VOICEMAIL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reputatie 4
@ Zomerbeer en Buidling

Welkom op het T-Mobile Forum! Mijn excuses voor de late reactie.

Ik kan me voorstellen dat jullie deze dienst erg handig vinden en er graag gebruik van willen maken. Zoals moderator Tom al heeft aangegeven: momenteel is er onvoldoende vraag om Visual Voicemail voor Android te introduceren. T-Mobile blijft dit natuurlijk monitoren maar op korte termijn zal hier in ieder geval niets aan veranderen. Bedankt voor jullie feedback!
Het niet introduceren van visual voicemail "omdat er geen vraag naar is" vindt ik een beetje onlogisch.

mensen willen wel visual voicemail, maar ze denken dat het alleen op iphone's mogelijk is. Ik denk, dat zodra het geintroduceerd wordt heel veel gebruikt zal worden. Zeker als het beschikbaar is vanaf android 2.2. Tenzij tmobile de data die visual voicemail gebruikt van 3g af gaat halen zal heel populair worden.

Daarbij, voordat Apple met visual voicemail kwam was er toch ook geen vraag naar? 
Reputatie 5
@D-cadat T-Mobile is een commercieel bedrijf. Zodra er voldoende vraag naar deze dienst is zullen wij dit introduceren. De meerderheid verkiest momenteel echter de 'ouderwetse' manier boven Visual Voicemail. T-Mobile zal continue de vraag blijven monitoren en wie weet zullen wij deze dienst in de toekomst ook voor Android introduceren.
Tom schreef:

@D-cadat T-Mobile is een commercieel bedrijf. Zodra er voldoende vraag naar deze dienst is zullen wij dit introduceren. De meerderheid verkiest momenteel echter de 'ouderwetse' manier boven Visual Voicemail. T-Mobile zal continue de vraag blijven monitoren en wie weet zullen wij deze dienst in de toekomst ook voor Android introduceren.

Hoe weet T-Mobile of er vraag naar is of niet.
Ik heb nog nooit een poll gezien of een vraag van T-Mobile gehad.......

Als T-Mobile op het forum of de website een poll doet naar de gewenstheid van Visual Voicemail voor Android, denk ik dat T-Mobile wel degelijk zal merken dat er voldoende vraag naar is.
Reputatie 5
@Flapske_kort daar wordt onderzoek naar gedaan. Hoe dat precies allemaal werkt gaat helaas mijn pet te boven. 😉 Het staat je overigens vrij om hier een poll te starten, lijkt mij een mooi initiatief!
Onvoldoende vraag naar is grote onzin!!! Jullie willen gewoon vangen!!! Vanuit duitsland voicemail bellen is al merr fan 1 euro per gesprek! De grootste afzetterij!!! Invoeren en rap een beetje, waarom jullie iphone klanten wel en de android klanten niet!!! Discriminatie! Dat is het!!! Geen belangstelling hou toch op!!! Heb je het bij de iphone community wel eerst nagevraagd voordat je het invoerde??? zo ja doe dat bij ons ook!!!!Hoe je het ook wed of keert jullie discrimineren en laten steken vallen!!!!!!!
Reputatie 4
@Erik1000

Ik zie dat de frustratie hoog oploopt bij je maar om het nou discriminatie te noemen....

Het feit dat dit niet wordt aangeboden ligt nou eenmaal op tafel, helaas doen wij hier op korte termijn verder niks mee.
Er zijn zelfs cijfers waaruit blijkt dat een meerderheid van de mensen bij voorkeur helemaal geen voicemail gebruikt, en verweg het overgrotedeel van de mensen geen bericht achterlaat als men geen contact krijgt.

Ik denk zelf dat visual voicemail voor Droid er nooit gaat komen en de mensen die het wel graag willen zullen moeten overwegen of het zonder te doen of een Apple toestel aan te schaffen.... Naar de US verhuizen is natuurlijk ook een optie.
Reputatie 2
'Geen vraag naar'

Ik denk dat als T-Mobile als commercieel bedrijf dit aan zou bieden dat het best veel gebruikt zou worden.

Maar Hey.. T-Mobile Nederland is iPhone fan. Geen visual voicemail voor Android gebruikers en de gratis Navigon die iPhone gebruikers krijgen is ook niet beschikbaar voor Android gebruikers.

Er bestaat zelfs al een app die als basis kan dienen.. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.tmobile.vvm.application&hl=nl_NL

Reageer