Vraag

Visual Voicemail voor Android moet er komen

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
Het is bijna 2015 en T-Mobile heeft geen visual voicemail voor Android.
Hierin moet direct verandering komen, vooral als je je telefoon zakelijk gebruikt is een lijstje met wat je kan aanklikken zo ontzettend handig. Ik heb 5 jaar iphones gebruikt en zit nu met een HTC Desire 816 waar ik erg blij mee ben behalve dat T-mobile geen visual voicemail aanbiedt voor android.

Dus stem mee en laat T-mobile dit snel uitrollen!

Visual Voicemail Android is nodig

6 reacties

helemaal mee eens, onzinnig dat het er nog niet is!
Super handig zou dat zijn
Ik vind voicemail achterhaald, ik heb het idee dat mensen die mij willen bereiken niet zitten te wachten om een bandje in te mogen spreken en zakenrelaties al helemaal niet. Die sturen dan liever een mailtje of een whatsapp-bericht.

Ik spreek zelf nooit voicemail in, en zeker niet als ik klanten bel. Ik wil de klant bellen, wil de klant niet opzadelen met de verplichting om mij terug te moeten bellen. Dan stuur ik nog liever een mail waarin ik uitleg waarom ik belde en of ze me eventueel door willen geven wanneer ik ze het best telefonisch kan bereiken.

Of visual voicemail anno 2015 nog wat toe voegt ben ik dus niet zo zeker van, maar da's mijn mening in deze poll 😉
Gwendolyn70 ik heb genoeg klanten die met hun carkit mensen te bellen, afspraken weg werken in de auto. Voor die doelgroep is het bijvoorbeeld wel heel makkelijk, die rijden naar huis en handelen zaken af en thuis zijn ze thuis, ipv dat ze dan een mail typen of whatsappen. Dus als ik niet bereikbaar ben is een voicemail toch wel handig in mijn geval.

maar goed ieder z'n eigen manier van werken 🙂
Reputatie 5
Thanks voor het signaal allen! Wij zullen continue de vraag naar dergelijke diensten monitoren. Feedback als deze is daarom altijd welkom!
Tja Tom, alleen op een forum zoals dit zullen er niet heel veel mensen zijn die dat gaan melden. Dan zou ik via facebook een soort actie moeten opzetten en via via alle mensen proberen te bereiken die een android phone hebben om hier te gaan stemmen ofzo....

T-mobile heeft inzicht in hoeveel procent van de gebruikers android gebruikt.
Ze zouden deze mensen kunnen aanschrijven met een vraag, misschien combinatie vraag over welke app zou jij graag willen.

Ik baal er goed van, dat maakt de overstap naar android dus onverwachts vervelender. Het is zo makkelijk om visueel de laatste 7 voicemails te bekijken en zien wie er gebelt heeft. In plaats van zón menu af te luisteren.

Je zou toch ook kunnen checken % van de iphone gebruikers heeft visual voicemail. waarschi9jnlijk het zelfde aantal android gebruikers wil visual voicemail.....

Reageer