Beantwoord

Visual Voicemail werkt niet

• 13 mei 2016
  • 7 reacties
  • 169 Bekeken

Mijn Visual Voicemail werkt niet meer (heeft altijd prima gewerkt). Heb m'n gegevens al opnieuw ingesteld, tel. uit/aan gezet, voicemail uit/aan etc.... tot op heden geen succes. Willen jullie dit voor mij oplossen ?
icon

Beste antwoord door Hajar 13 mei 2016, 12:55

Hi ewpt,

Welkom op ons Forum!

Goed dat jij je vraag hier stelt. Ik help je natuurlijk graag verder. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat Visual Voicemail is verwijderd op 15 februari. Toen is ook is verlenging in gegaan dus waarschijnlijk zat Visual Voicemail niet bij je huidige contract. Als je wilt dan kan ik Visual Voicemail activeren voor je. Je betaalt dan €1,98 per maand.

Ik hoor graag van je of je daar akkoord mee gaat! 🙂
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi ewpt,

Welkom op ons Forum!

Goed dat jij je vraag hier stelt. Ik help je natuurlijk graag verder. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat Visual Voicemail is verwijderd op 15 februari. Toen is ook is verlenging in gegaan dus waarschijnlijk zat Visual Voicemail niet bij je huidige contract. Als je wilt dan kan ik Visual Voicemail activeren voor je. Je betaalt dan €1,98 per maand.

Ik hoor graag van je of je daar akkoord mee gaat! 🙂
Ik heb een contract afgesloten incl. Visual voicemail dus ik hoop dat deze weer geactiveerd zal gaan worden.

Betekend dit ik dan ook al mijn eerder (voor 15 feb.) bewaarde voicemails weer terug heb ?
Reputatie 6
Badge +17
Hi ewpt,

Wat vreemd zeg. De bundel was niet ingeschakeld. Ik heb deze wel gelijk voor je ingeschakeld.

Zoals Hajar aangaf kost deze €1,98 per maand. Ik heb 'm voor je geactiveerd met de eerste maand 100% korting. :)

Ik vrees dat de voicemail berichten niet meer opgeslagen zijn, maar dit durf ik niet met zekerheid te zeggen. Zou je jouw toestel opnieuw willen starten, Visual Voicemail willen starten en controleren of je de berichtjes nog hebt? Ik ben erg benieuwd!
Mijn toestel opnieuw opgestart visual voicemail werkt, helaas al mijn eerdere berichten zijn verdwenen. Ik vind het wel vreemd en ook kwalijk dat mij niet is gemeld dat deze is komen te vervallen in mijn huidige contact. Bij het afsluiten/verlengen heb ik expliciet aangegeven dat ik de gelijke functionaliteit wilde als mijn oude contract en nu achteraf wordt ik opgezadeld met extra kosten maken. Daarbij ben ik zeer persoonlijke en belangrijke voicemails kwijt (waar ik niet de kans heb gehad om deze veilig te stellen). ik hoop dan ook dat er iets meer gedaan kan worden dan een enkele maand korting ?
Reputatie 7
Badge +15
Hey ewpt,

Ik snap dat het flink balen is dat je oudere voicemailberichten verdwenen zijn. Helaas is er geen mogelijkheid om dit terug te halen. Bij jouw vorige abonnement maakte je gebruik van het 'iPhone Pakket' hierbij zat Visual Voicemail inbegrepen als bundel. Ik vind het jammer om te horen dat er miscommunicatie is ontstaan met mijn collega in de T-Shop en deze bundel niet direct is toegevoegd. Omdat je aangeeft dat je had aangegeven in de T-Shop dat je precies hetzelfde wilde als je hiervoor had hadden zij het 'Altijd iPhone Voordeel'- abonnement voor je moeten activeren. We zouden dit nu als uitzondering alsnog voor je kunnen aanpassen. Je ontvangt dan maandelijks €1,04 korting op Visual Voicemail. Visual Voicemail is vanaf dat moment wel een vaste bundel en kan gedurende de looptijd van het contract niet meer verwijderd worden.

Wil je laten weten of dit oké is? Ik hoop dat dit een passende oplossing voor je is. Dan passen wij het voor je aan! 🙂
Ik vind het een mooie oplossing en maak er dan ook graag gebruik van. Bedank hiervoor.
Reputatie 7
Badge +15
Hey ewpt,

Ik heb je prijsplan net omgezet naar het 'Altijd iPhone Voordeel'-abonnement. 😃

Hopelijk is alles zo naar wens! Laat je het weten als je nog vragen hebt?

Reageer