Beantwoord

Visual voicemail werkt niet

  • 17 november 2016
  • 1 reactie
  • 79 Bekeken

Als ik op de visual voicemail knop druk wordt er gebeld naar de voicemail. Kan de VV even gereset worden?
icon

Beste antwoord door David 18 november 2016, 10:27

Hoi P.J.,

Dat heb ik gelijk even voor je nagekeken natuurlijk! In ons systeem zie ik dat jij jouw contract in juli hebt verlengd en dat dit onlangs is ingegaan (op 5 november). Bij deze verlenging via Phone House is echter niet voor Visual Voicemail gekozen, dus vandaar dat je sinds kort deze dienst niet meer hebt. Voor de zekerheid heb ik ook nog even je contract erbij gepakt om te kijken of het wel toegevoegd had moeten zijn, maar ook hier staat Visual Voicemail er niet op.

Je kunt gelukkig wel via je My T-Mobile de bundel Visual Voicemail weer inschakelen. Je doet dit via het tabblad 'Bundels aanpassen'. Als je hier nog hulp bij nodig hebt, dan horen we dat graag! 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi P.J.,

Dat heb ik gelijk even voor je nagekeken natuurlijk! In ons systeem zie ik dat jij jouw contract in juli hebt verlengd en dat dit onlangs is ingegaan (op 5 november). Bij deze verlenging via Phone House is echter niet voor Visual Voicemail gekozen, dus vandaar dat je sinds kort deze dienst niet meer hebt. Voor de zekerheid heb ik ook nog even je contract erbij gepakt om te kijken of het wel toegevoegd had moeten zijn, maar ook hier staat Visual Voicemail er niet op.

Je kunt gelukkig wel via je My T-Mobile de bundel Visual Voicemail weer inschakelen. Je doet dit via het tabblad 'Bundels aanpassen'. Als je hier nog hulp bij nodig hebt, dan horen we dat graag! 🙂

Reageer