Beantwoord

Visual voicemail werkt niet

• 19 augustus 2017
  • 1 reactie
  • 259 Bekeken

Beste T-mobile,
Ik heb de optie geactiveerd voor Visual Voicemail, ik had deze dienst eerst niet. Inmiddels ook zichtbaar op facturen. Echter werkt visual voicemail niet. Wat moet ik doen om deze dienst te activeren?
Hoor graag, alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Hajar 21 augustus 2017, 15:29

Hi Stenige,

Ik zie dat je in maart Visual Voicemail hebt toegevoegd. Maak je gebruik van een iPhone? Deze dienst is namelijk alleen beschikbaar in combinatie met een iPhone. Visual Voicemail werkt via mobiel internet; de berichten worden op je iPhone gedownload. Het ontvangen en afluisteren van de berichten is gratis. Je kan er dus direct gebruik van maken als je een iPhone hebt en op mobiele data zit. Op deze pagina lees je meer over Visual Voicemail.

Laat je even weten of het werkt?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Stenige,

Ik zie dat je in maart Visual Voicemail hebt toegevoegd. Maak je gebruik van een iPhone? Deze dienst is namelijk alleen beschikbaar in combinatie met een iPhone. Visual Voicemail werkt via mobiel internet; de berichten worden op je iPhone gedownload. Het ontvangen en afluisteren van de berichten is gratis. Je kan er dus direct gebruik van maken als je een iPhone hebt en op mobiele data zit. Op deze pagina lees je meer over Visual Voicemail.

Laat je even weten of het werkt?

Reageer