Vraag

Voicemail

• 12 maart 2011
  • 4 reacties
  • 3036 Bekeken

Reputatie 2
Hoe kan ik mijn voicemail bericht wijzigen of helemaal uitzetten

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 5
@Bartjez1984

Wanneer een Voicemail-bericht eenmaal verwijdert is kan deze niet meer teruggehaald worden.
Reputatie 2
Ik heb een andere vraag over de voicemail, ik heb per ongeluk een voicemail verwijder die ik nog nodig heb. Is er een manier om die voicemail nog terug te krijgen?
Alvast bedankt voor de hulp, Bart
Reputatie 6
@jen15
Het is mij helaas niet duidelijk wat je graag wilt uitzetten; de hele voicemail of wil je in plaats van jouw welkomstboodschap de standaard welkomstboodschap instellen? Indien je T-Mobile Voicemail wilt uitzetten, dan kun je de stappen volgen zoals arie61 dit heeft aangegeven. Wil je een standaard welkomstboodschap instellen, dan kun je bellen naar 1233. Kies vervolgens voor optie 9 'Mailbox instellingen' > optie 2 'Instellingen' > optie 1 'Welkomstboodschap'.
Reputatie 6
Hoe kan ik mijn voicemail bericht wijzigen of helemaal uitzetten in,,, my tmobile,, ga je naar,,, toestel en sim,,, dan zie je ,,voicemail ,,staan die kan je dan uit of aan zetten wil je het in spreken dan zal je voice mail moeten bellen dan krijg je een programma met die mogelijkheid