Beantwoord

Voicemail

Ik ben benieuwd of iknrechtstreeks kan inbellen op de voicemail van een andere mobiele beller?
icon

Beste antwoord door Raymond 2 september 2011, 08:30

@Aagje
Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Bedoel je of je de voicemails kunt afluisteren van een ander T-Mobile 06-nummer óf dat je direct de Voicemail bij iemand anders kunt inspreken zonder dat zijn/haar toestel overgaat?

In de eerste situatie geeft Dave670 je het juiste antwoord. Als het gaat om de tweede situatie, dan is dit helaas niet mogelijk.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +12
Ja aagje dat kan.
Bel +31 6 2400 1233

Je moet het wachtwoord wel weten die is aangemaakt voor dat andere nummer.
Dit nummer is voor T-mobile.
Reputatie 6
@Aagje
Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Bedoel je of je de voicemails kunt afluisteren van een ander T-Mobile 06-nummer óf dat je direct de Voicemail bij iemand anders kunt inspreken zonder dat zijn/haar toestel overgaat?

In de eerste situatie geeft Dave670 je het juiste antwoord. Als het gaat om de tweede situatie, dan is dit helaas niet mogelijk.
@Raymond dit 2e blijkt dus WEL te kunnen op een huislijn van T-mobile, zie mijn topic.
ik heb een dode huislijn, maar ontvang alle belletjes direct in mijn mailbox. zonder dat mijn huislijn overgaat. en bel ik zelf mn huislijn zie ik wel mn nummer en gaat ie over
Reputatie 7
Badge +20
Hi @hmwa,

Dit topic is 7 jaar oud. Er is ondertussen al behoorlijk wat veranderd! Het is daarom ook altijd handig om even te kijken wanneer een topic is gestart.

Aangezien dit topic al verouderd is, gaat het op slot.

Reageer