Beantwoord

Voicemail


Reputatie 2
Ik heb mijn voicemail uitgeschakeld (zie dat ook zo staan bij my T-Mobile) omdat ik die toch nooit beluister. Ik bel liever mensen gewoon terug.
Toch krijg ik af en toe een voicemail-bericht. Hoe kan dat?
icon

Beste antwoord door David 18 januari 2019, 12:21

Hoi Doei,

Dat is inderdaad wel vreemd! Aan onze kant staat ook alles uitgeschakeld, dus dit zou niet moeten kunnen. Ik zie dat jij ook gisteren nog wijzigingen hebt doorgevoerd, heb je het erna nog getest? Houd er ook rekening mee dat als je zelf jouw voicemail belt om te controleren of deze uitgeschakeld staat, deze juist weer aangezet wordt.

Als je er nog last van hebt, stuur dan even een screenshot mee met wat voorbeelden (telefoonnummers kun je dan onleesbaar maken). We kunnen dit dan eventueel doorzetten naar onze specialisten!

We horen graag van je of het allemaal is opgelost, Doei!

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Doei,

Dat is inderdaad wel vreemd! Aan onze kant staat ook alles uitgeschakeld, dus dit zou niet moeten kunnen. Ik zie dat jij ook gisteren nog wijzigingen hebt doorgevoerd, heb je het erna nog getest? Houd er ook rekening mee dat als je zelf jouw voicemail belt om te controleren of deze uitgeschakeld staat, deze juist weer aangezet wordt.

Als je er nog last van hebt, stuur dan even een screenshot mee met wat voorbeelden (telefoonnummers kun je dan onleesbaar maken). We kunnen dit dan eventueel doorzetten naar onze specialisten!

We horen graag van je of het allemaal is opgelost, Doei!
Reputatie 2
Hallo David,
Ik heb gisteren inderdaad nog even de instellingen opnieuw aangepast. Net nog even een test gedaan vanaf mijn vaste toestel. Ondanks dat alles uit staat, krijg ik toch de mogelijkheid om in te spreken en een sms dat er een nieuw bericht is.
Ik zal een screenshot van de sms bijvoegen. I8

Reputatie 7
Badge +20
Hoi @doei,

Zou je het eens via SMS kunnen proberen, zoals op de website staat vermeld? Doe dit dan voor de voicemail én de notificaties, dan zou het opgelost moeten zijn!

Ik hoor graag of het verholpen is!
Reputatie 2
Hallo David,
Ook via SMS afmelden heeft geen resultaat. Wat nu?
Reputatie 7
Badge +20
Hi,

Het kan 48 uur duren voordat zo'n wijziging is verwerkt. Heb je sindsdien nog berichten ontvangen? In ons systeem staat dit namelijk uit.

Laat het ons weten of het is opgelost!

Reageer