Beantwoord

Voicemail

• 18 juni 2019
  • 7 reacties
  • 589 Bekeken

Hoe kan ik mijn voicemailbericht opnieuw beluisteren?
icon

Beste antwoord door keescats 19 juni 2019, 18:18

Inmiddels ben ik er achter. Beetje dom ben ik wel. Schijnbaar is de tekst "toets 1 om verder te gaan" het ingesproken bericht. Mea culpa en degenen die meegedacht hebben, mijn dank is groot!
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi @keescats,

Hopelijk heb je iets aan deze voicemail instructies.
Weet je zo voldoende, of kan ik verder nog iets voor je betekenen?
Alvast bedankt, maar daarin staat alleen hoe je voor de 1e keer je bericht kan beluisteren. Wat ik bedoel is dat als jouw bericht is opgeslagen, hoe je deze dan terug luistert ofwel opnieuw beluistert
Reputatie 7
Badge +20
Hi Keescats,

Als het goed is krijg je die optie als je belt naar 1233. Je komt dan in het afspeelmenu terecht van jouw voicemail. Je kan kiezen voor opnieuw beluisteren. Laat je even weten of het lukt?
Dan toets ik 1 om te luisteren en dan hoor ik alleen: U heeft geen nieuwe berichten meer. Toets 1 om te luisteren". Daarna krijg ik "U heeft een bericht dat al beluisterd is....(dan met een andere stem)...toets 1 om verder te gaan". Vervolgens krijg ik: Een bericht behouden, er zijn geen nieuwe berichten meer. Toets 1 om te luisteren" en zo begint het weer opnieuw. Nergens heb ik een keuze om het behouden bericht nog eens te beluisteren. En ik heb geen idee hoe dat dan kan
Inmiddels ben ik er achter. Beetje dom ben ik wel. Schijnbaar is de tekst "toets 1 om verder te gaan" het ingesproken bericht. Mea culpa en degenen die meegedacht hebben, mijn dank is groot!
Reputatie 6
Badge +8
Graag gedaan!
ik wens je alvast een prettig weekend!

Schroom nooit om te vragen, want hier op de community zijn we er om elkaar te helpen!
Reputatie 7
Badge +20
Aah toch fijn dat het is gelukt! Ik wens je een fijne dag verder.

@Seccie; Bedankt voor het meedenken!😀

Reageer