Beantwoord

Voicemail aanzetten lukt niet.

Beste T-Mobile,

Ik probeer de afgelopen dagen mijn voicemail aan te zetten. Maar tot op heden lukt het niet,

Mijn vraag zouden jullie mijn voicemail weer aan kunnen zetten?

Alvast heel erg bedankt!

Mvg,

Max.
icon

Beste antwoord door MadMax93 11 december 2013, 11:28

Wanneer gaat T-Mobile reageren?

Bekijk origineel

18 reacties

Reputatie 4
Hoi MadMax93, 

Welkom op het forum :D

Heb je dit ook al geprobeerd via My Tmobile?
Daar kan je namelijk ook je voicemail uit-aan zetten.
Dit werkt namelijk sneller dan dat een TMobile moderator dit voor je doet ;)

Groetjes Tribaltim
Hallo Tribaltim,

Dank je wel 🙂! Ik kan hem niet aanzetten want die optie doet het niet. Ik heb hem ooit wel even tijdelijk uitgezet en volgens my tmobile staat ie nog aan en dat staat ie niet. En verder staat er ook " Het is momenteel niet mogelijk om je voicemail aan of uit te zetten. We werken er hard aan om dit probleem te verhelpen." Ik heb ook een paar keer geprobeerd om via 1200 mijn voicemail aan te zetten en dat lukt ook niet. Ok niet na 24 uur,

Dus ik denk dat er dan niks anders erop zit dat een T-Mobile moderator hem toch maar even aan moet zetten 🙂!

Gr Max .
Reputatie 4
Oke MadMax93, 

Dan blijft er inderdaad niets anders over ;)
Hopenlijk kunnen zij dat snel voor je regelen ;)

Groetjes Tribaltim
nee dan blijft er niks over nee 😉. Ik wacht wel gewoon  :)
Wanneer gaat T-Mobile reageren?
Reputatie 6
Badge +16
@MadMax93

Mijn excuses voor de late reactie.

Ik heb een aantal instellingen voor je gewijzigd. Als je jouw toestel een keer helemaal uit en weer aan zet zou je overal weer gebruik van moeten kunnen maken. 🙂
Hallo Razza,

Maakt niet uit 🙂! En hij doet het weer! Bedankt voor de moeite!

Gr. Max 😉.
Reputatie 6
Badge +16
@MadMax93

Ah, dat is mooi om te horen! Heel graag gedaan hoor. 😉
Reputatie 2
Ik heb hetzelfde probleem. Aanzetten via de website lukt niet (de eerder genoemde melding) en als ik 1233 bel, zijn er geen opties aanwezig om de voicemail aan of uit te zetten. Wel kan ik mijn boodschap horen en tot mijn stomme verbazing was dat er een van zo'n tien jaar geleden. Die heb ik dus maar gewijzigd. Ook kan ik 1233 niet onder het cijfer 1 opslaan: ik krijg de boodschap dat ik contact moet opnemen met de provider. Graag hulp.
Reputatie 6
Badge +16
@ejwolters

Ik zie dat je inmiddels telefonisch contact hebt gehad met de T-Mobile Klantenservice. Zij hebben een aantal instellingen voor je aangepast. Is het probleem na dit gesprek opgelost? Heb je jouw toestel al een keer helemaal uit en weer aan gezet nadat de instellingen zijn aangepast?

Ik wacht je reactie af.
Reputatie 2
Ik heb gisteren contact gehad met de klantenservice. Deze heeft de voicemail weer aangezet en ook de sms-berichten van gemiste telefoontjes. Ik kan echter nog steeds geen nummer onder het cijfer 1 opslaan - zie de melding in mijn vorige bericht. Ik heb nu even een andere dialer geïnstalleerd en die weet mij te melden dat er geen voicemailnummer op de SIM-kaart te vinden is. Vreemd, want tot dusverre was het nooit een punt.

Ik krijg nog bericht over hoe het kan dat een tien jaar oud welkomstbericht plotseling weer opduikt. Dit beangstigt mij wel wat: ik schrik ervan dat dit soort dingen zo lang bewaard wordt.

Gegevens telefoon zijn  misschien handig. Ik heb een in mei 2013 zelf aangeschafte (dus unbranded) Samsung Galaxy S4. Op dit moment draait hier een van AOSP afgeleide KitKat-rom op (4.4.2).
Beste T-Mobile,

Ik krijg mijn voicemail niet meer aan. Ik heb het ooit uit laten zetten toen ik naar het buitenland ging.
Heb al meerdere malen via mijn t-mobile proberen aan te zetten maar daar stond ie gewoon als aan aangegeven terwijl het niet zo is.
Toch voicemail uit en weer aangezet en vervolgens mijn toestel uit en aan gezet. Maar na 24 uur nog steeds geen voicemail aan.
Ik heb ook telefonisch om het proberen aan te zetten en kreeg de melding dat mijn voicemail binnen 24uur weer aan zou staan maar niet gelukt.
Mijn vraag nu is of jullie willen kijken wat er mis is gegaan en mijn voicemail alsnog aan zetten.
Alvast bedankt voor de moeite.

Mvg,
Reputatie 4
@ ejwolters

Hmm dat is vreemd! Werken de voicemail en de gemiste oproep functionaliteit nu wel? Kun je 1233 niet opslaan onder 'voicemail' en er op die manier voor kiezen? Is het niet mogelijk om een nieuw welkomstbericht in te stellen? Dat je gebruikt maakt van een geroot toestel maakt het voor ons wel lastiger om de achterliggende oorzaak te achterhalen.

Ik hoor graag van je! 🙂
Reputatie 4
@ azul36

Welkom op het T-Mobile Forum!

Goed dat je even contact zoekt! Ik zie dat alle instellingen juist staan en heb net een reset uitgevoerd. Je voicemail zou nu gewoon moeten werken. Zou je jouw toestel over 15 minuten even uit en weer aan kunnen zetten? Ik hoor graag van je of dit het probleem oplost! 🙂
Hallo Willem,

Bedankt voor je hulp maar het probleem is nog steeds niet opgelost
Ik heb zoals jij adviseerde het toestel aan en uit gezet maar geen verandering.

Mvg,
Reputatie 2
De situatie is ongewijzigd. Overigens kon en kan ik wel een welkomstboodschap inspreken. Toevallig heb ik mijn telefoon afgelopen weekend helemaal opnieuw geïnstalleerd (nieuwe rom) maar het probleem is er nog steeds.
Reputatie 4
Badge +3
We kampten met een storing waardoor het beluisteren van je voicemail niet mogelijk was. Inmiddels is deze opgelost, en als het goed is zouden jullie hier weer gebruik van kunnen maken. Klopt dit?

Reageer