Beantwoord

Voicemail aanzetten lukt niet met nieuwe Iphone maar behouden abonnement

• 8 december 2016
  • 3 reacties
  • 125 Bekeken

Sinds 2 weken heb ik een nieuwe iphone (7) nadat mijn Ihone 6 werd gestolen. Ik heb alles weer goed kunnen omzetten en activeren, echter alleen mijn voicemail werkt niet. Ik zie geen voicemailtjes die ik kan afluisteren verschijnen (stonden in een rijtje onder elkaar) en als ik bel naar 1233 krijg ik te horen dat ik geen toegang krijg. Ik heb contact gezocht met de servicedesk maar zij konden mij niet helpen, alleen gemeld dat ik AAN kan smsen. Helaas werkt dat ook niet. Raar genoeg kunnen mensen wel mijn voicemail inspreken waarvan ik alleen sms berichtjes ontvang. Wie weet raad??
icon

Beste antwoord door Hajar 9 december 2016, 10:34

Hi Marisby,

Gefeliciteerd met je nieuwe iPhone 7. Jammer dat je vorige toestel is gestolen! 😞 Bevalt de iPhone 7 verder wel goed?

Ik heb je gelijk gegevens erbij gepakt en zie dat je voicemail nu wel is aanstaat. Ervaar je nog steeds problemen? Zo niet, zou je dan je instellingen kunnen resetten? Ga naar Instellingen> algemeen> stel opnieuw in>herstel alle instellingen.

Als dat niet werkt vind je het goed als ik jouw voicemail reset? Als het goed is moet het daarmee opgelost zijn. Je voicemail berichten gaan dan wel verloren dus houdt daar rekening mee.

Ik hoor graag van je of het is opgelost en of ik je verder kan helpen! 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Marisby,

Gefeliciteerd met je nieuwe iPhone 7. Jammer dat je vorige toestel is gestolen! 😞 Bevalt de iPhone 7 verder wel goed?

Ik heb je gelijk gegevens erbij gepakt en zie dat je voicemail nu wel is aanstaat. Ervaar je nog steeds problemen? Zo niet, zou je dan je instellingen kunnen resetten? Ga naar Instellingen> algemeen> stel opnieuw in>herstel alle instellingen.

Als dat niet werkt vind je het goed als ik jouw voicemail reset? Als het goed is moet het daarmee opgelost zijn. Je voicemail berichten gaan dan wel verloren dus houdt daar rekening mee.

Ik hoor graag van je of het is opgelost en of ik je verder kan helpen! 🙂
Hoi Hajar,

Nee helpt helaas niet maar resetten wil ik liever niet omdat er nog waardevolle voicemailtjes in mijn voicemail staan. Is er misschien nog ergens iets geblokkeerd? Als ik 1233 bel krijg ik nog steeds de melding dat ik geen toegang heb en met de klantenservice 7111 moet bellen..
Reputatie 7
Badge +20
Hi Marisby,

Als je zelf je instellingen reset zoals ik hierboven heb aangegegeven dan gaat er niks verloren. Je berichten gaan alleen verloren als ik jouw voicemail reset. Laat je even weten of het werkt als je zelf je instellingen hebt gereset?

Er is verder niks geblokkeerd dus het zou gewoon moeten werken. Ik hoor graag van je of het hierna wel werkt. 🙂

Reageer