Beantwoord

Voicemail afluisteren buitenland


Net op een klantonvriendelijke manier behandeld door de klantenservice van T-mobile! Ik zou graag mijn voicemail willen afluisteren, maar ik bevind mij nu in het buitenland. Van wat ik heb vernomen heb ik dan een pincode nodig. Het vervelende is dat ik dan in Nederland moet zijn om dit in te stellen. Zijn er andere opties?
icon

Beste antwoord door Jaimy 31 juli 2018, 10:54

Hoi Chiel78,

Dat is uiteraard niet waar wij voor staan en daarom mijn excuses daarvoor. Mocht je willen dat ik dit doorzet naar de betreffende afdeling, dan ontvang ik graag jouw gegevens en klacht in een privéberichtje!

Wat betreft jouw vraag: het klopt inderdaad dat je vooraf een code dient in te stellen om de voicemail in het buitenland af te kunnen luisteren, daar is jammer genoeg geen andere optie toe. Ik had graag gehad dat ik je ander nieuws kon vertellen.

Mocht je in de toekomst nog meer vragen hebben, laat dan gerust nog eens een bericht achter!
Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Chiel78,

Dat is uiteraard niet waar wij voor staan en daarom mijn excuses daarvoor. Mocht je willen dat ik dit doorzet naar de betreffende afdeling, dan ontvang ik graag jouw gegevens en klacht in een privéberichtje!

Wat betreft jouw vraag: het klopt inderdaad dat je vooraf een code dient in te stellen om de voicemail in het buitenland af te kunnen luisteren, daar is jammer genoeg geen andere optie toe. Ik had graag gehad dat ik je ander nieuws kon vertellen.

Mocht je in de toekomst nog meer vragen hebben, laat dan gerust nog eens een bericht achter!
Beste Jaimy,

Vorig jaar had ik hetzelfde toestel en abonnement en kon ik zonder problemen in het buitenland mijn voicemail afluisteren (dus zonder in Nederland vooraf een pincode te hoeven invoeren).

Dat is nu ineens wel het geval. Als ik hiervan van tevoren op de hoogte was gebracht, dan had ik dit zeker ingesteld.

Je geeft aan dat jullie hier niet voor staan, echter het probleem ligt nu al 3 dagen met spoed bij de technische afdeling! Gisteren sprak ik met een medewerker en zou het zo opgelost zijn. Dat was niet het geval en daarom heb ik vanochtend vroeg opnieuw gebeld en kreeg ik de indruk dat het heel lang zou gaan duren.

Ook vandaag geen reactie meer mogen ontvangen. Inmiddels heb ik 11 voicemail berichten die ik niet kan afluisteren! Als ondernemer is dit echt een probleem.

Ik verwonder me daarnaast over diverse soortgelijke berichten van de afgelopen jaren. Blijkbaar ben ik dus niet de enige en speelt dit probleem dus al langer. Waarom is er dan inmiddels geen snelle 'standaard' oplossing beschikbaar? Of beter nog waarom bestaat dit probleem nog?

En belangrijker nog: Wanneer is mijn voicemail weer beschikbaar?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Chiel,

Ik begrijp dat je dit zo snel mogelijk opgelost wilt hebben. Ik wil dat ook voor jou! Je bent momenteel niet ingelogd met je My T-Mobile account en dus kan ik niet bij je gegevens. Als je mij een privébericht stuurt met je 06-nummer, naam, geboortedatum, adres en laatste 5 cijfers van je IBAN dan kan ik de status van je case bekijken.

Ik zie je bericht graag tegemoet!
Ik wil mijn voicemail afluisteren zit in het buitenland.
Ik.lees dar ik een pincode nodig heb, die ik in Nederland had moeten instellen.
Kunnen jullie mij helpen ?

Groetjes uit zonnig Bonaire 😉🍹🌴
Brenda
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Brenda,

Oehhh lekker in Bonaire, heerlijk! Voor mij nog heel even wachten, want ik ga in januari ook op vakantie naar de zon. 😎

Jammer genoeg kan ik je niet nog extra blijmaken in het zonnetje daar, want de code moet je inderdaad al in Nederland instellen en het is dus voor ons niet mogelijk om dit voor jou te doen. Ik hoop dat je een manier vind om de boodschap van de betreffende persoon toch nog door te krijgen!

Ik hoop dat je nog flink kan genieten daar! En mochten we je nog ergens anders mee kunnen helpen, laat het dan gerust even weten. 🙂

Ik ben op vakantie in Indonesië en krijg nu twee voicemail berichten. Lees op de forums dat je thuis een code moest instellen. Is dat nog steeds zo, helaas was dat niet bekend en kan ik ze hier beluisteren?

Reputatie 7
Badge +18

Dat klopt @armand1959 dat is nog steeds zo. Even wachten of een moderator je wellicht kan helpen.

Groet, Folkert

Reputatie 6
Badge +5

Hi @armand1959 

Indonesië, is dat even lekker! Waar zit je op dit moment? Ik snap dat je dit probleem snel opgelost wil hebben, hier ga ik je bij helpen. Het klopt inderdaad dat hiervoor een pincode nodig is, dit ga ik voor je regelen. Hiervoor ontvang ik graag in een privébericht jouw 06-nummer, adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN. Zodra ik deze gegevens binnen heb ga ik direct voor je aan de slag! :grinning:  

 

 

test

Goededag,

Door Corona zit ik al 3 maanden vast in Colombia en wil graag mijn voicemail afluisteren. ik had geen weet van het van te voren instellen van een code. Ik zou hierbij graag geholpen worden.

Groeten, Folkert M

Reputatie 7
Badge +20

Hi @folkertm 

Ik heb dit doorgezet naar onze specialisten. Zij gaan ervoor zorgen dat je alsnog je voicemail kan afluisteren. Ze zullen je binnen enkele dagen van een terugkoppeling voorzien. Ik hoop dat je het verder naar je zin hebt in Colombia en wens je voor nu een mooi weekend toe!

Goedemorgen,

Ik ben vlak voor mijn vakantie overgestapt naar T-Mobile en vergeten een pincode voor mijn voicemail in te stellen. Zou u mij hiermee kunnen helpen? Bij voorbaat hartelijk dank!

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Bas777 

Geen zorgen! Ik heb dit ook door gezet naar onze specialisten en zij gaan ervoor zorgen dat je alsnog je voicemail kan afluisteren. Je kan binnen enkele dagen een terugkoppeling verwachten. Als ik verder nog iets voor je kan doen, laat het weten!

Voor nu wens ik je een fijne tijd in het buitenland! 

Beste, 

 

Zojuist kom ik er achter dat ik mijn voicemail niet kan afluisteren vanuit het buitenland, omdat er geen pincode is ingesteld. De komende maanden kom ik niet naar Nederland en heb zojuist een voicemail ontvangen die nogal belangrijk is.

 

Help

Reputatie 6
Badge +5

Hi @hhhhhans 

Geen zorgen, hier help ik je uiteraard mee verder! Dit heb ik gelijk doorgezet naar onze netwerk specialisten. Het is momenteel wat drukker dan normaal, houd er rekening mee dat hier een week overheen kan gaan. Zodra ze dit voor jou hebben opgelost zullen ze dit persoonlijk laten weten. Mocht ik je nog met andere vragen kunnen helpen, dan weet je me te vinden! :smile:

Reageer