Beantwoord

Voicemail afluisteren buitenland

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Net op een klantonvriendelijke manier behandeld door de klantenservice van T-mobile! Ik zou graag mijn voicemail willen afluisteren, maar ik bevind mij nu in het buitenland. Van wat ik heb vernomen heb ik dan een pincode nodig. Het vervelende is dat ik dan in Nederland moet zijn om dit in te stellen. Zijn er andere opties?
icon

Beste antwoord door Jaimy 31 juli 2018, 10:54

Hoi Chiel78,

Dat is uiteraard niet waar wij voor staan en daarom mijn excuses daarvoor. Mocht je willen dat ik dit doorzet naar de betreffende afdeling, dan ontvang ik graag jouw gegevens en klacht in een privéberichtje!

Wat betreft jouw vraag: het klopt inderdaad dat je vooraf een code dient in te stellen om de voicemail in het buitenland af te kunnen luisteren, daar is jammer genoeg geen andere optie toe. Ik had graag gehad dat ik je ander nieuws kon vertellen.

Mocht je in de toekomst nog meer vragen hebben, laat dan gerust nog eens een bericht achter!

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Chiel78,

Dat is uiteraard niet waar wij voor staan en daarom mijn excuses daarvoor. Mocht je willen dat ik dit doorzet naar de betreffende afdeling, dan ontvang ik graag jouw gegevens en klacht in een privéberichtje!

Wat betreft jouw vraag: het klopt inderdaad dat je vooraf een code dient in te stellen om de voicemail in het buitenland af te kunnen luisteren, daar is jammer genoeg geen andere optie toe. Ik had graag gehad dat ik je ander nieuws kon vertellen.

Mocht je in de toekomst nog meer vragen hebben, laat dan gerust nog eens een bericht achter!
Beste Jaimy,

Vorig jaar had ik hetzelfde toestel en abonnement en kon ik zonder problemen in het buitenland mijn voicemail afluisteren (dus zonder in Nederland vooraf een pincode te hoeven invoeren).

Dat is nu ineens wel het geval. Als ik hiervan van tevoren op de hoogte was gebracht, dan had ik dit zeker ingesteld.

Je geeft aan dat jullie hier niet voor staan, echter het probleem ligt nu al 3 dagen met spoed bij de technische afdeling! Gisteren sprak ik met een medewerker en zou het zo opgelost zijn. Dat was niet het geval en daarom heb ik vanochtend vroeg opnieuw gebeld en kreeg ik de indruk dat het heel lang zou gaan duren.

Ook vandaag geen reactie meer mogen ontvangen. Inmiddels heb ik 11 voicemail berichten die ik niet kan afluisteren! Als ondernemer is dit echt een probleem.

Ik verwonder me daarnaast over diverse soortgelijke berichten van de afgelopen jaren. Blijkbaar ben ik dus niet de enige en speelt dit probleem dus al langer. Waarom is er dan inmiddels geen snelle 'standaard' oplossing beschikbaar? Of beter nog waarom bestaat dit probleem nog?

En belangrijker nog: Wanneer is mijn voicemail weer beschikbaar?
Reputatie 7
Badge +19
Hi Chiel,

Ik begrijp dat je dit zo snel mogelijk opgelost wilt hebben. Ik wil dat ook voor jou! Je bent momenteel niet ingelogd met je My T-Mobile account en dus kan ik niet bij je gegevens. Als je mij een privébericht stuurt met je 06-nummer, naam, geboortedatum, adres en laatste 5 cijfers van je IBAN dan kan ik de status van je case bekijken.

Ik zie je bericht graag tegemoet!
Ik wil mijn voicemail afluisteren zit in het buitenland.
Ik.lees dar ik een pincode nodig heb, die ik in Nederland had moeten instellen.
Kunnen jullie mij helpen ?

Groetjes uit zonnig Bonaire 😉🍹🌴
Brenda
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Brenda,

Oehhh lekker in Bonaire, heerlijk! Voor mij nog heel even wachten, want ik ga in januari ook op vakantie naar de zon. 😎

Jammer genoeg kan ik je niet nog extra blijmaken in het zonnetje daar, want de code moet je inderdaad al in Nederland instellen en het is dus voor ons niet mogelijk om dit voor jou te doen. Ik hoop dat je een manier vind om de boodschap van de betreffende persoon toch nog door te krijgen!

Ik hoop dat je nog flink kan genieten daar! En mochten we je nog ergens anders mee kunnen helpen, laat het dan gerust even weten. 🙂

Reageer