Beantwoord

Voicemail afluisteren in buitenland

• 4 oktober 2016
  • 3 reacties
  • 539 Bekeken

Ik heb een pincode ingesteld en heb eerder mijn voicemail vanuit buitenland kunnen afluisteren (wel al een tijd terug, want ik gebruik mijn telefoon nauwelijks als ik het buitenland ben). Maar nu moet ik een voicemail afluisteren en krijg de irritante mededeling dat ik pasword moet instellen en dat dat alleen in Nederland kan. Pff dat gaat nog een tijdje duren want ik ben voorlopig in het buitenland. Is er een andere manier.
icon

Beste antwoord door Amy 6 oktober 2016, 11:30

Hey Cariboo,

Ai.. lastige situatie! Ik ga je hier verder mee helpen. Het lijkt er namelijk op dat de de pincode die je had niet meer geldig is. Ik zie ook dat je de Voicemail uit hebt gezet en dan vervalt de ingestelde pincode.

Omdat je de pincode niet zelf vanuit het buitenland kunt resetten heb ik dit doorgezet naar collega's die dit wel voor je kunnen doen. Zij zullen de nieuwe pincode naar je toesturen per SMS of nemen contact met je op als ze nog extra informatie nodig hebben.

Hopelijk ben je tevreden met mijn reactie. Mocht je hier verder nog vragen over hebben dan hoor ik het graag!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Cariboo,

Welkom terug op het forum!

Als ik het goed begrijp heb je dus nog nooit je pincode ingesteld voor je voicemail? Als dat inderdaad het geval is, is er helaas geen omweg om dit alsnog in te stellen vanuit het buitenland. In dat geval zit er dus helaas niets anders op dan te wachten of degene die je gebeld heeft terug te bellen (als het om een bekend nummer gaat).

Mocht je de code alleen kwijt zijn, kun je in het keuzemenu # toetsen en dan wordt jouw code per SMS naar je telefoon verstuurd. DIt is dus wel alleen mogelijk wanneer je de code eerder hebt ingesteld.

In ieder geval nog een fijne tijd in het buitenland en als je nog vragen hebt, laat het gerust weten! 🙂
Lezen is erg lastig geloof ik. Mijn eerste zin is ik heb een pincode! Ik ben de code niet kwijt, maar ik krijg de kans niet om die in te geven vanwege de irritante boodschap dat ik een pincode moet instellen. Waarom moet ik iets instellen als ik al een pincode heb. Heb ook al vaker berichten afgeluisterd. Ik vind antwoord dus zeer onbevredigend.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Cariboo,

Ai.. lastige situatie! Ik ga je hier verder mee helpen. Het lijkt er namelijk op dat de de pincode die je had niet meer geldig is. Ik zie ook dat je de Voicemail uit hebt gezet en dan vervalt de ingestelde pincode.

Omdat je de pincode niet zelf vanuit het buitenland kunt resetten heb ik dit doorgezet naar collega's die dit wel voor je kunnen doen. Zij zullen de nieuwe pincode naar je toesturen per SMS of nemen contact met je op als ze nog extra informatie nodig hebben.

Hopelijk ben je tevreden met mijn reactie. Mocht je hier verder nog vragen over hebben dan hoor ik het graag!

Reageer