Beantwoord

Voicemail afluisteren zonder welkomstboodschap

• 4 februari 2016
  • 3 reacties
  • 12239 Bekeken

Ik heb een voicemail bericht en als ik 1233 bel om hem af te luisteren, dan moet ik een introductie volgen en me eigen voicemail inspreken maar dat wil ik niet hoe kan ik direct me voicemail bericht luisteren?
icon

Beste antwoord door Thalina 5 februari 2016, 14:15

Hoi Noortje123,

Welkom op het forum!

Leuk dat je hier je vraag stelt! Ik zie dat Geravo al het een en ander heeft verteld. Als je voor de eerste keer je voicemail wilt instellen, maar geen persoonlijke welkomstboodschap wilt inspreken dan kun je met de ster-toets het instellen afbreken. Via het instellingen menu kun je daarna zelf kiezen uit de drie mogelijkheden voor welkomstboodschap. Op deze pagina vind je de stappen om bij het instellingen menu te komen, onder het kopje Aanpassen welkomstboodschap Voicemail.

Nog even iets anders: ik zie dat je je nog niet geregistreerd hebt op My T-Mobile. Als je op My T-Mobile je gegevens invult, ontvang je gratis 5 euro PrePaid tegoed. Mooi meegenomen toch? :)

Laat je even weten of het gelukt is?
Bekijk origineel

3 reacties

Beste noortje123,

Als je inderdaad voor het eerst naar 1233 belt om je voicemail berichten af te luisteren, is het inderdaad standaard dat je in het begin wordt gevraagd je voicemail te personaliseren. Echter kan je na het kiezen van de taal, ervoor kiezen om geen persoonlijk bericht in te spreken. Hierna wordt je automatisch doorgeschakeld naar je voicemail-box, en hierna kun je het ingesproken bericht beluisteren 🙂
Hoe kies ik hier voor ik ging direct door naar het inspreken?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Noortje123,

Welkom op het forum!

Leuk dat je hier je vraag stelt! Ik zie dat Geravo al het een en ander heeft verteld. Als je voor de eerste keer je voicemail wilt instellen, maar geen persoonlijke welkomstboodschap wilt inspreken dan kun je met de ster-toets het instellen afbreken. Via het instellingen menu kun je daarna zelf kiezen uit de drie mogelijkheden voor welkomstboodschap. Op deze pagina vind je de stappen om bij het instellingen menu te komen, onder het kopje Aanpassen welkomstboodschap Voicemail.

Nog even iets anders: ik zie dat je je nog niet geregistreerd hebt op My T-Mobile. Als je op My T-Mobile je gegevens invult, ontvang je gratis 5 euro PrePaid tegoed. Mooi meegenomen toch? :)

Laat je even weten of het gelukt is?

Reageer