Beantwoord

Voicemail: dat toestel is niet beschikbaar

• 3 januari 2019
  • 3 reacties
  • 642 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Nieuw toestel bij abonnement(Sim only,dus zonder gekoppeld toestel) en krijg wel sms bericht dat voicemail is ingesproken,maar als ik 1233 bel krijg ik alleen te horen dat het toestel niet beschikbaar is. Als ik vanaf ander nummer mijn mobiel bel krijg ik wel mijn voicemail te horen en kan ook inspreken. Kan dus alleen ingesproken berichten niet beluisteren. Toestel al aan/uit gezet en voicemail instellingen gecontroleerd; deze staan goed!
Kan iemand me verder helpen?
icon

Beste antwoord door Jaimy 4 januari 2019, 11:58

Hoi Heidi72,

Ik help je hier graag mee verder! We gaan er sowieso voor zorgen dat dit opgelost wordt.

Vind je het goed als ik jouw voicemail even reset? Dit kan er wel voor zorgen dat berichten verwijderd worden, vandaar dat ik het eerst even vraag!

Ik hoor het graag van je. 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Heidi72,

Ik help je hier graag mee verder! We gaan er sowieso voor zorgen dat dit opgelost wordt.

Vind je het goed als ik jouw voicemail even reset? Dit kan er wel voor zorgen dat berichten verwijderd worden, vandaar dat ik het eerst even vraag!

Ik hoor het graag van je. 🙂
Prima Jaimy! Reset de voicemail gerust!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Heidi,

Bedankt! Ik heb je voicemail gereset. Op deze pagina kun je zien hoe je je voicemail opnieuw moet instellen.

Laat je even weten of het zo lukt? Anders gaan we samen op zoek naar een andere oplossing!

Reageer