Beantwoord

Voicemail doorgeschakelde telefoon

• 22 maart 2017
  • 2 reacties
  • 155 Bekeken

Mijn werktelefoon (kpn) heb ik doorgeschakeld naar mijn privetelefoon (t-mobile). De voicemail van mijn werktelefoon wil ik gebruiken wanneer er naar mijn werktelefoon wordt gebeld. Nu wordt alles naar mijn prive-voicemail geleid. Hoe kan ik dit aanpassen?
icon

Beste antwoord door HugoB 22 maart 2017, 20:19

Dit kan alleen door de doorschakeling naar je privetelefoon op te heffen. Met die actieve doorschakeling, kun je namelijk nooit meer uit komen in de voicemail van je zakelijke telefoon.

Misschien kun je nog spelen met de diverse doorschakelopties. Doe bijvoorbeeld een doorschakeling bij niet bereikbaar, zodat alleen als je de telefoon uit zet, de oproepen naar je privetoestel staan. Als je toestel wel aan staat, kun je gewoon daar opnemen en eindigt de oproep in je voicemail.
Bekijk origineel

2 reacties

Dank voor je antwoord. Jammer dat het niet kan, had gehoopt met 1 telefoon door het leven te kunnen.
Badge +5
Dit kan alleen door de doorschakeling naar je privetelefoon op te heffen. Met die actieve doorschakeling, kun je namelijk nooit meer uit komen in de voicemail van je zakelijke telefoon.

Misschien kun je nog spelen met de diverse doorschakelopties. Doe bijvoorbeeld een doorschakeling bij niet bereikbaar, zodat alleen als je de telefoon uit zet, de oproepen naar je privetoestel staan. Als je toestel wel aan staat, kun je gewoon daar opnemen en eindigt de oproep in je voicemail.

Reageer