Beantwoord

Voicemail en melding gemiste oproep uitzetten

  • 17 oktober 2017
  • 18 reacties
  • 1091 Bekeken

Goeie morgen,

Ik heb mijn voicemail ingesteld op uit en ook gemiste oproepen staat op uit.Toch krijg ik voicemail berichten en melding van gemiste oproep,nu heb ik ook geprobeerd om uit naar 1233 te smsen dit lukt ook niet ,krijg dan steeds melding van verzenden mislujt.Ik kan ook nog steeds niet smsen naar bv tv programma's waar je kunt stemme.ben hier ook voor bij tmobile winkel geweest.
icon

Beste antwoord door Jaimy 18 oktober 2017, 09:31

Hoi Raybi,

Wat vreemd dat je alsnog voicemails en meldingen binnenkrijgt!

Ik heb even met je meegekeken en zie dat de instellingen helemaal goed staan. Kun je jouw toestel eens opnieuw opstarten? Helpt dat? Zo niet, dan ga ik je opnieuw aanmelden op het netwerk.

Wat betreft de betaalde diensten: heb je deze zelf geblokkeerd via Payinfo? Ik zie namelijk geen blokkades op jouw nummer staan!

Ik hoor graag jouw bevindingen, zodat we vanuit daar verder kunnen kijken. 🙂
Bekijk origineel

18 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Raybi,

Wat vreemd dat je alsnog voicemails en meldingen binnenkrijgt!

Ik heb even met je meegekeken en zie dat de instellingen helemaal goed staan. Kun je jouw toestel eens opnieuw opstarten? Helpt dat? Zo niet, dan ga ik je opnieuw aanmelden op het netwerk.

Wat betreft de betaalde diensten: heb je deze zelf geblokkeerd via Payinfo? Ik zie namelijk geen blokkades op jouw nummer staan!

Ik hoor graag jouw bevindingen, zodat we vanuit daar verder kunnen kijken. 🙂
Hoi jaimy,ik heb toestel opnieuw opgestart,maar voicemail en melding van oproep gemist blijft.

Wat betreft betaalde diensten geen idee,heb op de site van payinfo gekeken en geklikt op (de)blokkeren maar kom niet verder
Groetjes bianca (raybi)
Reputatie 7
Badge +20
Hi Bianca,

Wat vreemd zeg. Ik heb je simkaart opnieuw aangemeld op ons netwerk. Kun je het toestel opnieuw starten? Ik heb ook je voicemail opnieuw uitgezet.

Wat betreft je andere vraag; sinds wanneer kan je niet sms'en naar 1233? Van welk toestel maak je gebruik? Toevallig een Android telefoon? Zo ja, dan heb je in het verleden eerder een sms willen sturen naar een 4-cijferig nummer en de melding “dit kan kosten met zich mee brengen, wil je dit toestaan?” gekregen. Na de keuze voor ja of nee, kun je ook meteen “onthoud mijn keuze.” kiezen. Als je toen 'nee' koos en 'onthoud mijn keuze' dan staat jouw telefoon niet meer toe dat je je aanmeldt voor diensten via sms. In dit topic staat uitgelegd hoe je dit kunt deblokkeren en kan aanpassen in jouw telefoon. Heb je een iPhone? Zo ja probeer dan (123)3 te sms’en wanneer een sms wilt sturen. Werkt dat wel?

Ik ben erg beniewd naar je antwoord. 🙂
Hoi

Heb toestel opnieuw opgestart( indd android),maar voicemail staat nog aan als ik met een vaste lijn naar mijn 06 nummer bel.

Wat betreft dat smsen is zeker al 4a5 maanden ,ben er ook al voor na tmobile shop geweest,zij zouden mijn numner doorgeven aan technise dienst of zoiets daar zou ik dan bericht van krijgen maar nooit gehad.
Heb een lg ,maar kom niet goed uit beschrijving voor deblokkeren
Ik kan nergens de instellingen vinden zoals beschreven in topic
Reputatie 7
Badge +20
Hi Raybi,

Ik heb je klacht doorgezet naar onze technische afdeling. Zij gaan dit verder onderzoeken. Zou je voor de zekerheid toch nog dit kunnen proberen? Ga naar apps > instellingen > applicaties > rechts boven 3 puntjes (menu) > speciale toegang > premium sms-services gebruiken > berichtenservice > maak dan de keuze 'ask/never allow/always allow'. Misschien kun je hiermee de blokkade opheffen en anders gaat de technische afdeling dit wel uitzoeken.
Ik kom niet wijs uit de beschrijving helaas

Hoor ik veder nog iets van technische dienst
Reputatie 7
Badge +20
Hi Raybi,

Je kan binnen 7 werkdagen een terugkoppeling verwachten van onze technische afdeling.
Heb vandaag bericht gehad ivm met voicemail ,deze is nu weer gelukkig uitgeschakeld,alleen weet ik nu ff niet of dat andere probleem het smsen naar tv programma's ook weer werkt,hoe kan ik hier nu achterkomen? Kan natuurlijk alleen als er een degelijk programna op tv
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Raybi,

Wat fijn dat het probleem met de voicemail opgelost is!

Het SMS'en kun je inderdaad alleen testen als de gelegenheid zich voordoet. Er is niet echt een andere manier om dit te testen. Ik hoor het graag zodra de gelegenheid zich voordat en je de kans ziet om het uit te proberen! De technische dienst kan dan ook zien wat je probeert te SMS'en! 🙂

Hallo ik heb tijdens het programma ' gordon gaat trouwen' (2-11)gesmst naar 3030,helaas weer niet gelukt ,melding vezenden mislukt in rode letters,had screenschot gemaakt maar kanik hier niet plaatsen
Reputatie 7
Badge +20
Hi Raybi.

Dankjewel voor de terugkoppeling. Ik heb dit doorgezet naar onze technische specialisten zij gaan dit verder onderzoeken. Zij zullen je ook voorzien van een terugkoppeling!
Oke dankje!!! Wacht af
Telefonisch contact gehad,zeiden dat alles goed stond enz geen blokkades..moest anders contact opnemen met payinfo,maar daar kom ik niet uit wordt dan steeds doorgelinkt naar tmobile Van payinfo vindt ik zelf geen contact adres of telefoon nummer.wordt hier niet goed vab
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Raybi,

Wat ontzettend jammer dat het maar niet lukt. 😞 Het lastige is dat als onze IT-specialisten niets geks kunnen vinden, dit echt aan iets anders lijkt te liggen. Lukt het niet om op de Payinfo website te controleren of er een blokkade op zit? Waarom wordt je steeds doorgelinkt naar T-Mobile?

Een andere laatste optie is om even langs een T-Shop te gaan om daar te laten checken of je geen blokkades hebt ingesteld op jouw telefoon zelf.

Ik hoop echt dat het nog lukt om dit op te lossen! Het is natuurlijk wel de bedoeling dat je volop kunt genieten van jouw telefoon. 🙂
Hallo

Om even terug te komen op het probleem niet te kunnen smsen naar bv televisie programma's om te stemmen,ik was vorige week met mijn telefoon bezig en heb door het een of ander per ongeluk op telefoon terug zetten in fabrieks instellingen😱nu heb ik dus alles op nieuw moeten instaleren en instellen van email enzo.
Nu is dat achteraf goed geweest want het smsen naar tv progamma's lukt nu WEL weer,ik heb gisteren een sms gestuurd en kreeg ook een automatisch antwoord terug me so happy😀😀 na al dat gedoe.

Ik wi bij deze iedreen bedanken voor het mee helpen/zoeken naar de juiste oplossingen BEDANKT voor al jullie moeite ook de It afdeling!!!
Reputatie 5
Badge +17
Hoi Raybi!

Het is natuurlijk balen dat je jouw toestel per ongeluk terug hebt gezet naar de fabrieksinstellingen. Maar ik ben blij dat dit voor een oplossing heeft gezorgd! Geluk bij een ongeluk. ;)

Bedankt voor het delen van je oplossing en natuurlijk graag gedaan namens al onze collega's. Hopelijk zien we je snel weer op het forum Raybi.

Reageer