Beantwoord

Voicemail instellen

  • 8 juli 2018
  • 1 reactie
  • 480 Bekeken

Ik ben net nieuw bij t-mobile en wil een voicemail beluisteren, maar eerst moet ik moeilijk doen om vanalles in te stellen. Ik probeer het in te stellen maar het werkt niet. Taal instellen is geen probleem maar wachtwoord wel. Als ik een wachtwoord in toets, moet ik dan wachten of een bepaalde toets indrukken? Ook krijg ik te horen dat deze toets niet in gebruik is(?!?!?!)
icon

Beste antwoord door David 9 juli 2018, 11:45

Hoi Koen,

Van harte welkom bij T-Mobile! 🙂

Gaat het nu alleen nog om het instellen van het wachtwoord of is de rest ook nog niet gelukt? Een wachtwoord voor de voicemailbox kun je zo instellen:
Bel 1233
Kies optie 9: 'Mailboxinstellingen wijzigen'
Kies optie 2: 'Instellingen'
Kies optie 2: 'Password' en volg de aanwijzing: “Voer uw nieuwe password in en toets #”

Op deze pagina vind je alle andere instructies, bijvoorbeeld voor het aanpassen van de welkomstboodschap of wijzigen van de taal. Op die manier weet je ook voor de andere handelingen precies hoe je dit uit kunt voeren. 🙂

Laat je ons weten of het uiteindelijk is gelukt? Zo niet, dan horen we graag waar je vastloopt, zodat we je daar verder bij kunnen helpen!

PS: Ik zie dat jouw username aangepast is, omdat dit eerst jouw mobiele nummer was. Houd er rekening mee dat dit een openbare Community is, dus iedereen kan aan de haal met jouw privégegevens wanneer je deze openbaar plaatst. Mocht je een andere username willen, laat het dan even weten.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Koen,

Van harte welkom bij T-Mobile! 🙂

Gaat het nu alleen nog om het instellen van het wachtwoord of is de rest ook nog niet gelukt? Een wachtwoord voor de voicemailbox kun je zo instellen:
Bel 1233
Kies optie 9: 'Mailboxinstellingen wijzigen'
Kies optie 2: 'Instellingen'
Kies optie 2: 'Password' en volg de aanwijzing: “Voer uw nieuwe password in en toets #”

Op deze pagina vind je alle andere instructies, bijvoorbeeld voor het aanpassen van de welkomstboodschap of wijzigen van de taal. Op die manier weet je ook voor de andere handelingen precies hoe je dit uit kunt voeren. 🙂

Laat je ons weten of het uiteindelijk is gelukt? Zo niet, dan horen we graag waar je vastloopt, zodat we je daar verder bij kunnen helpen!

PS: Ik zie dat jouw username aangepast is, omdat dit eerst jouw mobiele nummer was. Houd er rekening mee dat dit een openbare Community is, dus iedereen kan aan de haal met jouw privégegevens wanneer je deze openbaar plaatst. Mocht je een andere username willen, laat het dan even weten.

Reageer