Beantwoord

Voicemail instellen zakelijk abonnement

  • 31 mei 2018
  • 1 reactie
  • 838 Bekeken

Hi.
Heb nieuw zakelijk abonnement..en wil graag mn voicemail instellen..via de site kom ik op een pagina die foutmelding geeft en moet ik op een beheer portaal kijken. Deze kan ik niet vinden. Wie helpt me mijn voicemail in te stellen??
icon

Beste antwoord door Hajar 31 mei 2018, 15:04

Hi Sly,

Leuk dat je je vraag op onze Community stelt. Ik help je natuurlijk graag verder met het instellen van je voicemail! Ik heb je gegevens erbij gepakt en heb je voicemail geactiveerd. De rest kun je zelf instellen als je de stappen op deze pagina volgt. Aangezien je nu gebruik maakt van een zakelijk abonnement kun je vanaf nu op My T-Mobile Beheer inloggen en zo heb je altijd toegang tot je My T-Mobile omgeving.

Laat je even weten of alles naar behoren werkt? Als je nog vragen hebt, laat het mij weten!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Sly,

Leuk dat je je vraag op onze Community stelt. Ik help je natuurlijk graag verder met het instellen van je voicemail! Ik heb je gegevens erbij gepakt en heb je voicemail geactiveerd. De rest kun je zelf instellen als je de stappen op deze pagina volgt. Aangezien je nu gebruik maakt van een zakelijk abonnement kun je vanaf nu op My T-Mobile Beheer inloggen en zo heb je altijd toegang tot je My T-Mobile omgeving.

Laat je even weten of alles naar behoren werkt? Als je nog vragen hebt, laat het mij weten!

Reageer