Beantwoord

Voicemail instelling

• 1 juni 2016
  • 1 reactie
  • 130 Bekeken

Als mijn voicemail door iemand is ingesproken, word ik binnen enkele minuten gebeld en krijg in de display mijn eigen nummer te zien. Dit wordt binnen een uurtje tijd nog eens een keer of 8 herhaald ! Kun je dit ergens uit zetten ?
icon

Beste antwoord door David 2 juni 2016, 10:48

Hoi Hans,

Welkom op ons forum! :)

Je kunt de doorschakelingen van je voicemail inderdaad zelf beheren. Op deze pagina vind je welke opties je hebt en onder 'Berichtnotificatie bij een nieuw voicemailbericht' staat de instelling die je op dit moment actief hebt. Je kunt deze wijzigen of je kunt de doorschakeling opnieuw instellen, zodat je helemaal geen notificatie meer krijgt.

Laat je ons weten of het gelukt is, Hans? Als we nog ergens bij kunnen helpen, doen we dat graag!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Hans,

Welkom op ons forum! :)

Je kunt de doorschakelingen van je voicemail inderdaad zelf beheren. Op deze pagina vind je welke opties je hebt en onder 'Berichtnotificatie bij een nieuw voicemailbericht' staat de instelling die je op dit moment actief hebt. Je kunt deze wijzigen of je kunt de doorschakeling opnieuw instellen, zodat je helemaal geen notificatie meer krijgt.

Laat je ons weten of het gelukt is, Hans? Als we nog ergens bij kunnen helpen, doen we dat graag!

Reageer