Beantwoord

Voicemail/ mailbox uitzetten

• 8 april 2016
  • 5 reacties
  • 468 Bekeken

Ik heb al op verschillende manieren geprobeerd om de voicemail uit te zetten. Echter wordt de mailbox aangezet na vier keer overgaan. Kan iemand mij helpen? Ik heb hier in het verleden hier geen problemen mee gehad. Graag wil ik dit er weer uitzetten.

Groetjes Penny
icon

Beste antwoord door Sam- 10 april 2016, 14:06

Hoi Penny,

Leuk om je hier op het forum te zien. Welkom bij de T-Mobile Community!

Heel vreemd, als je de voicemail uitschakelt dan moet deze natuurlijk ook uitgeschakeld blijven.

Na een kijkje genomen te hebben in het systeem zie ik dat de voicemail nu is uitgeschakeld. De verandering zal voor jou wel pas doorgevoerd worden als je jouw toestel een keer opnieuw hebt gestart. Zou je dit willen doen?

De voicemail wordt trouwens automatisch geactiveerd als je met jouw telefoon naar je eigen voicemail belt (1233). Doe dit dus vooral niet. ;)

Laat ons weten of het inmiddels is gelukt!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Penny,

Leuk om je hier op het forum te zien. Welkom bij de T-Mobile Community!

Heel vreemd, als je de voicemail uitschakelt dan moet deze natuurlijk ook uitgeschakeld blijven.

Na een kijkje genomen te hebben in het systeem zie ik dat de voicemail nu is uitgeschakeld. De verandering zal voor jou wel pas doorgevoerd worden als je jouw toestel een keer opnieuw hebt gestart. Zou je dit willen doen?

De voicemail wordt trouwens automatisch geactiveerd als je met jouw telefoon naar je eigen voicemail belt (1233). Doe dit dus vooral niet. ;)

Laat ons weten of het inmiddels is gelukt!
Hoi Issam,

Nee hoor, de mailbox gaat weer na vier keer overgaan aan. Ik heb de telefoon opnieuw opgestart. Haha ik zal nooit 1233 bellen
Reputatie 6
Badge +17
Hi Pwnny,

Haha verstandig! Is de voicemail nu wel uitgeschakeld nadat je jouw toestel opnieuw hebt gestart? Mocht dit niet het geval zijn dan zetten wij dit voor je door naar de afdeling die hiervoor verantwoordelijk is. We gaan er samen uit komen. 😃
Hoi Issam,
De voicemail is nog steeds aan. Ook nadat ik het toestel opnieuw heb gestart.

Groetjes!
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Pwnny,

Bedankt voor je reactie! Ik heb de melding doorgezet naar de afdeling die hiervoor verantwoordelijk is en zij gaan het zo snel mogelijk onderzoeken. Zodra ze er meer over weten, wordt je hierover geïnformeerd. Sorry voor het ongemak!

Als ik in de tussentijd nog iets voor je kan betekenen, laat het gerust weten!

Reageer