Beantwoord

Voicemail mobiel is niet uit te zetten.

• 3 juni 2019
  • 2 reacties
  • 509 Bekeken

Aangezien men hier schijnbaar geen oudere topics leest dan maar opnieuw de vraag,

Hoe zet ik de voicemail van mijn vrouw haar mobiel uit, verschillende malen geprobeerd aan en uit te zetten, in de app staat de voicemail nu op uit, maar helaas, je krijgt nog steeds de voicemail.
icon

Beste antwoord door David 17 juni 2019, 10:37

@Doornekamp33,

Ik zie dat je in dit topic de vragen als eerste had gesteld. Aangezien het een klant-helpt-klant-community is stellen we dergelijke berichten open voor anderen. Ik raad in ieder geval aan om het via My T-Mobile goed te controleren. Houd er ook rekening mee dat als jouw vrouw met haar eigen nummer gaat controleren of de voicemail uitgeschakeld is, dat deze juist weer aan gaat, zo belandt ze (onbewust) in een vicieuze cirkel van uitzetten en inschakelen. Schakel anders ook nog even alle doorschakelingen uit voor de zekerheid, voordat je de voicemail geheel uitschakelt.

Aangezien je al eerder een ander topic hierover had geopend, gaat dit topic op slot, om het probleem op 1 plek te behandelen.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Gelukkig, er word nog steeds niet echt adequaat gereageerd op problemen door T-Mobile.🤐
Als we het niet weten reageren we gewoon niet dit is toch wel een zeer slechte eigenschap vind ik, lekker laten sudderen, niks snel oplossen, en niet reageren, gaat toch klanten kosten op den duur.🤔
Reputatie 7
Badge +20
@Doornekamp33,

Ik zie dat je in dit topic de vragen als eerste had gesteld. Aangezien het een klant-helpt-klant-community is stellen we dergelijke berichten open voor anderen. Ik raad in ieder geval aan om het via My T-Mobile goed te controleren. Houd er ook rekening mee dat als jouw vrouw met haar eigen nummer gaat controleren of de voicemail uitgeschakeld is, dat deze juist weer aan gaat, zo belandt ze (onbewust) in een vicieuze cirkel van uitzetten en inschakelen. Schakel anders ook nog even alle doorschakelingen uit voor de zekerheid, voordat je de voicemail geheel uitschakelt.

Aangezien je al eerder een ander topic hierover had geopend, gaat dit topic op slot, om het probleem op 1 plek te behandelen.