Beantwoord

Voicemail niet ingeschakeld

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
Voicemail via 1233 en 9 meerder malen ingesteld en geactiveerd bevestiging gekregen dat voicemail geactiveerd is, echter werkt niet als ik gebeld word hoort de beller mijn voicemail niet
icon

Beste antwoord door Kallo 18 februari 2018, 00:04

Pfff, ik ben er uit. Bovenstaande werkt wel als je instelt op 25 seconden. Mogelijk had ik ook het hekje vergeten voorafgaand aan het drukken op de groene telefoonknop. Anyway het lag dus aan de rinkeltijd: die stond kennelijk standaard op de een of andere manier op 30 seconden en dan werkt het niet. Dat is, realiseer ik mij, gebeurd toen ik de t mobile app op mijn gsm heb geinstalleerd, dat gaf alleen maar ellende. Die is er nu ook af en nu gaat hwet weer goed. Goeds Kallo

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Kallo,

Zou je kunnen aangeven wat de beller hoort wanneer ze je proberen te bellen? Komt er überhaupt een melding of blijft de oproep doorgaan tot deze afgebroken wordt? Wij kunnen sowieso de voicemail een reset geven, maar dan gaan wel alle berichten, instellingen en boodschappen verloren. Dat wilde ik dus eerst nog even met jou checken, voor ik dit zou uitvoeren, want wellicht staat er iets waardevols in de inbox. Als ik de reset uit kan voeren, dan hoor ik dat graag en ben ook benieuwd naar de melding die ontvangen wordt!
ik kom net uit de T mobile winkel in Utrecht. Zij zeggen dat de voicemail gewoon werkt als de beller de overgang tonen (5 x bij mij) onderbreekt. Echter bij 5 keer overgaan gaat ie NIET naar de voicemail dan zegt een stem dat degne die opgeroepen wordt niet te bereiken is. Volgens T mobile Utrecht ligt het dan aan mijn Samsung S8 plus instellingen. Die hebben ze hier in Utrecht allemaal doorgelopen en staan volgens hen nu goed. Maar het probleem blijft. Dus ik ben doorverwezen naar de Samsung helpdesk. Die ik nog niet gebeld heb overigens. Er is niets belangrijks in mijn inbox want hij werkt niet 😉. Maar blijft dat volgens T Mobile alles goed staat....
Reputatie 7
Badge +20
Hey Kallo,

Haha, dat was niet heel scherp van me! 😉 Ik heb de reset nu dan ook uitgevoerd, dus hopelijk heeft dit effect op het probleem!

Wel opmerkelijk dat alles uitgezocht is, maar dat er nog geen oorzaak ontdekt is, zeker als het aan de telefoon zou liggen. Heb je toevallig al contact gehad met Samsung om te kijken of zij iets kunnen ontdekken? Ik ben benieuwd naar hun reactie!

Hopelijk heeft de reset gewerkt! Houd je ons op de hoogte?
Intussen met Samsung gebeld. Zij hebben me gevraagd de T Mobile simkaart in een paar andere telefoons uit te proberen om te kijken of het daar wel werkt. Als dat wel zo zou zijn ligt het aan mijn S8 aldus Samsung. Het werkt echter ook niet in andere telefoons. Wel heb ik intussen iets ontdekt: als de telefoon uit staat, werkt het wel. En ook als de simkaart eruit gehaald is. Ik was echter gewend dat als mijn telefoon aan staat en ik niet oppak (bijvoorbeeld omdat ik hem niet hoor of even geen zin heb op te pakken) hij ook op de voicemail ging. Dàt gebeurt dus niet...
Vond een reactie in jullie forum 2016: (werkt ook niet,ingesteld op 20 seconden, maar kreeg mmi foutmeldingen)

Heb je onderstaande info al geprobeerd:
Misschien staat deze niet goed en kan het helpen door deze aan te passen.

Tijdsinterval kiezen
Dit is de tijd dat de telefoon overgaat voor het gesprek door de voicemail wordt overgenomen.
Je kunt kiezen uit 5, 10, 15, 20, 25 en 30 seconden. Het tijdsinterval is standaard ingesteld op 20 seconden.
• Voer de volgende code in alsof je belt (zonder spaties):
**61*+31624 je tiencijferige telefoonnummer *11* aantal seconden #
• Sluit af met de beltoets
Pfff, ik ben er uit. Bovenstaande werkt wel als je instelt op 25 seconden. Mogelijk had ik ook het hekje vergeten voorafgaand aan het drukken op de groene telefoonknop. Anyway het lag dus aan de rinkeltijd: die stond kennelijk standaard op de een of andere manier op 30 seconden en dan werkt het niet. Dat is, realiseer ik mij, gebeurd toen ik de t mobile app op mijn gsm heb geinstalleerd, dat gaf alleen maar ellende. Die is er nu ook af en nu gaat hwet weer goed. Goeds Kallo
Reputatie 3
Badge +11
Super om te lezen dat het ondertussen gelukt is, Kallo! En bedankt voor het delen van je oplossing, hopelijk hebben klanten die dezelfde problemen ervaren hier profijt van!

Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden. Geniet van je dag! 😃

Reageer