Voor mijn moeder wil ik op haar mobiele telefoon de voicemail geheel uit zetten. Zij is 88 jaar en kan zelf bellen maar allerlei berichten zoals voicemail meldingen snapt ze niet en levert verwarring op.
Wat zij wil is dat de telefoon ongeveer net zolang overgaat zoals bij een vaste lijn. Zij is slecht ter been en met 5 keer haar toestel oppakken lukt niet. Nu is het zo dat als je de voicemail uizet de tijd tot maximaal 30 seconden overgaan opgerekt wordt, toestel gaat dan 7 keer over.
Echter krijgt de beller dan nog altijd het bericht te horen dat er ook achter zit als je de voicemail wel aan hebt staan. Dit roept dan de verwachting bij de beller op dat men een bericht achter kan laten en in dit geval mijn moeder weet dat men gebeld heeft.
is het mogelijk om, zoals dit in het verleden wel mogelijk was, geen bericht meer te laten horen als de voicemail uitstaat. Tevens dat de tijd dat het toestel overgaat opgerekt wordt naar 60 sec, 12 maal overgaan van het toestel.
Ik ben zelf al jarenT-mobile klant en gebruikte dit enkele jaren terug nog regelmatig.
Beste antwoord door Muberra
Hoi OLDENZ,
Welkom op ons forum!
Begrijpelijk dat het verwarrend kan zijn voor jouw moeder en dat je het wilt uitzetten voor haar. Heeft zij een My T-Mobile account? Als dat het geval is, kan jij direct de voicemail voor haar uitzetten via haar My T-Mobile. Dat kan je vinden onder het kopje 'Gegevens & instellingen'. De rinkeltijd kan maximaal naar 30 seconden worden uitgebreid. Over de rinkeltijd kan je meer informatie vinden in dit topic.
Mocht zij geen My T-Mobile account hebben, dan kun je mij een privébericht sturen via het forum. Je kunt klikken op mijn profielfoto en dan zie je de optie vanzelf verschijnen. Ik heb haar mobiele nummer, naam, adresgegevens & haar geboortedatum nodig. Dan kan ik het direct voor haar uitzetten via ons systeem. Dat doe ik graag voor jouw moeder! :)
Laat maar weten welke optie je liever hebt! Als je meer vragen hebt, dan horen wij dat graag van je.
Bekijk origineel
Welkom op ons forum!
Begrijpelijk dat het verwarrend kan zijn voor jouw moeder en dat je het wilt uitzetten voor haar. Heeft zij een My T-Mobile account? Als dat het geval is, kan jij direct de voicemail voor haar uitzetten via haar My T-Mobile. Dat kan je vinden onder het kopje 'Gegevens & instellingen'. De rinkeltijd kan maximaal naar 30 seconden worden uitgebreid. Over de rinkeltijd kan je meer informatie vinden in dit topic.
Mocht zij geen My T-Mobile account hebben, dan kun je mij een privébericht sturen via het forum. Je kunt klikken op mijn profielfoto en dan zie je de optie vanzelf verschijnen. Ik heb haar mobiele nummer, naam, adresgegevens & haar geboortedatum nodig. Dan kan ik het direct voor haar uitzetten via ons systeem. Dat doe ik graag voor jouw moeder! :)
Laat maar weten welke optie je liever hebt! Als je meer vragen hebt, dan horen wij dat graag van je.