Vraag

Voicemail schakelt door naar andere gebruiker

• 17 maart 2014
  • 6 reacties
  • 192 Bekeken

Kan iemand mij uitleggen waarom men als men mij belt, de voicemail van ene Cynthia krijgt. Ik vind het eigenlijk een vrij genante fout en kwalijke zaak

6 reacties

@MacBooky

Dat kan ik mij goed voorstellen. Het kan zijn dat de doorschakeling niet goed staat. Heb je al in je toestel gekeken of het voicemailnummer daar goed staat? Kun je anders eens ##002# toetsen en dan de beltoets? Zo worden alle doorschakelingen geannuleerd.
ik heb een iphone waar ik eigenlijk niets op kan instellen en de doorschakeling staat ut
ben er inmiddels achter dat deze mevrouw Cindy als tekst in mijn iphone staat? en ik deze niet kan aanpassen????? 
@MacBooky

Heb je al een keer een backup gemaakt en het toestel teruggezet naar de fabrieksinstellingen?
Nee, en dat was ik niet van plan ook. Ik heb Cindy niet in mijn voicemail gezet, baal ervan dat ik mijn visual voicemail boodschap niet kan aanpassen en baal er ook van dat je niet verder komt dan je standaard antwoorden lijstje. De fout ligt bij T Mobile dus ik stel voor dat eerst jullie eens je toestel uitzetten en terugzetten naar fabrieksinstellingen.
Reputatie 5
@MacBooky heb je wellicht een keer je iPhone op een gedeelde computer aangesloten op iTunes? Het kan zijn dat de instellingen toen zijn gesynchroniseerd waardoor de instellingen van Cindy in je toestel zijn komen te staan.

Heb je al naar ##002# 'gebeld'? Ook op de iPhone werkt dit, zo hef je de doorschakelingen op je telefoon op.

Ik heb daarnaast wat aangepast aan je instellingen. Zou je de handelingen willen uitvoeren en vervolgens willen testen of het probleem zo is opgelost?

Reageer