Beantwoord

Voicemail staat uit, maar toch wordt er in gesproken


Ik heb mijn voicemail uitgezet, maar ik hoor toch regelmatig dat mensen de voicemail, of een bericht krijgen nadat de telefoon een aantal keren (soms vaak, soms maar heel kort) is overgegaan. Ook als het geluid uitstaat krijgen sommige bellers meteen een bericht dat er niet kan worden opgenomen. Ik wil dit niet. Hoe kan ik die berichten uitzetten?
icon

Beste antwoord door Issam 6 april 2018, 14:02

Hoi hoi Marjo S,

Ik wil je allereerst van harte welkom heten op de community. :)

Als je jouw voicemail hebt uitgeschakeld, dan moet deze natuurlijk gewoon uit zijn.. Ik ben direct voor je gaan kijken hoe je op het netwerk staat geregistreerd. Ook bij ons in het systeem staat de voicemail uit, als je wordt gebeld dan horen de bellers geen voicemail te horen.

Om eventueel actieve doorschakelingen te deactiveren kan je bellen naar ##002#. Zou je dit willen uitproberen? Zet daarna je telefoon één keer helemaal uit en aan om jezelf opnieuw op het netwerk aan te melden.

Mocht dit voor jou niet de oplossing zijn dan wil ik je vragen om de voicemail via My T-Mobile in te schakelen en ons een seintje te geven. Dan zorgen we dat de voicemail op de juiste manier wordt uitgeschakeld.

Zou je ook kunnen aangeven welk toestel je gebruikt? Heb je toevallig een niet storen functie aan staan waardoor je niet bereikbaar bent? Ik ben erg benieuwd naar je reactie Marjo S!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +16
Hoi hoi Marjo S,

Ik wil je allereerst van harte welkom heten op de community. :)

Als je jouw voicemail hebt uitgeschakeld, dan moet deze natuurlijk gewoon uit zijn.. Ik ben direct voor je gaan kijken hoe je op het netwerk staat geregistreerd. Ook bij ons in het systeem staat de voicemail uit, als je wordt gebeld dan horen de bellers geen voicemail te horen.

Om eventueel actieve doorschakelingen te deactiveren kan je bellen naar ##002#. Zou je dit willen uitproberen? Zet daarna je telefoon één keer helemaal uit en aan om jezelf opnieuw op het netwerk aan te melden.

Mocht dit voor jou niet de oplossing zijn dan wil ik je vragen om de voicemail via My T-Mobile in te schakelen en ons een seintje te geven. Dan zorgen we dat de voicemail op de juiste manier wordt uitgeschakeld.

Zou je ook kunnen aangeven welk toestel je gebruikt? Heb je toevallig een niet storen functie aan staan waardoor je niet bereikbaar bent? Ik ben erg benieuwd naar je reactie Marjo S!

Reageer