Beantwoord

Voicemail telkens opnieuw instellen

• 13 oktober 2013
  • 11 reacties
  • 1091 Bekeken

Ik heb een probleem met de voicemail...Sinds ik de Samsung galaxy 4 heb krijg ik continue de eenmalige introductie waarin ik een wachtwoord en een welkomstboodschap moet instellen...Dat heb ik de eerste keer al ingesteld maar ik blijf maar steeds die eenmalige introductie ontvangen waardoor mijn voicemail voor mij niet bereikbaar is.

Andere kunnen die wel inspreken en krijg ook wel een melding dat mijn voicemail is ingesproken...Ik heb gebeld via 1233 en ook via 06-24001233...in beide gevallen hetzelfde resultaat.Hoe kan ik die eenmalige introductie nu uitschakelen?
icon

Beste antwoord door Razza 14 oktober 2013, 20:45

@nena1

Welkom op het forum.

Één keer je voicemail instellen zou toch voldoende moeten zijn neem ik aan. 😉

Ik heb gelijk een aantal instellingen voor je aangepast in het systeem. Zou je nog 1 keer je voicemail willen instellen? Daarna hoor je de voicemail gewoon af te kunnen luisteren. Ik ben benieuwd of het werkt!
Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 6
Badge +16
@nena1

Welkom op het forum.

Één keer je voicemail instellen zou toch voldoende moeten zijn neem ik aan. 😉

Ik heb gelijk een aantal instellingen voor je aangepast in het systeem. Zou je nog 1 keer je voicemail willen instellen? Daarna hoor je de voicemail gewoon af te kunnen luisteren. Ik ben benieuwd of het werkt!
Hoi,

bedankt.
ik had hem uit ellende maar uitgezet, waarbij ik 4 berichten kwijt was.
Ondertussen vraag ik me af of ik hem wel aan moet zetten. Want het klopt toch dat ik moet betalen als ik naar de voicemail bel om deze af te luisteren. ?
Zou u aub hierop kunnen antwoorden??
Want anders kan ik beter de voicemail uit laten staan.

Grt Nena
Reputatie 5
Hi Nena, voor bellen naar de voicemail betaal je het standaard beltarief. 
Heb hetzelfde probleem met elke x instellen erg irritant want heb voicemail bericht die ik dus niet kan beluisteren graag hulp.
Reputatie 5
@naddyyyyy dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik heb wat aangepast aan je netwerk instellingen en je voicemail gereset. Zou je nogmaals het welkomstbericht willen instellen en deze volledig afronden. Het probleem zou dan verholpen moeten zijn. Laat je even weten of het zo is opgelost of dat het probleem zich nog steeds voordoet?
Ik heb hetzelfde probleem. Kan iemand voor mij ook de instellingen even aanpassen? Ik heb nu een voicemail die ik niet kan beluisteren.

Dank vast!

Ik heb een probleem met de voicemail...Sinds ik de Samsung galaxy 4 heb krijg ik continue de eenmalige introductie waarin ik een wachtwoord en een welkomstboodschap moet instellen...Dat heb ik de eerste keer al ingesteld maar ik blijf maar steeds die eenmalige introductie ontvangen waardoor mijn voicemail voor mij niet bereikbaar is.

Andere kunnen die wel inspreken en krijg ook wel een melding dat mijn voicemail is ingesproken...Ik heb gebeld via 1233 en ook via 06-24001233...in beide gevallen hetzelfde resultaat.Hoe kan ik die eenmalige introductie nu uitschakelen?
Reputatie 7
Badge +15
Hey Iris,

O,jee krijg je ook telkens de introductie te horen? Heb je hem al wel een keer doorlopen en je voicemail helemaal ingesteld? Daarna zou het namelijk niet meer voor moeten komen! Ik heb voor de zekerheid je voicemail een keer uit - en weer aangezet. Als je nu opnieuw je voicemail instelt moet het goed gaan. 🙂

Ik ben benieuwd naar je reactie! Als je nog problemen hebt, let me know!
is gelukt. Thx
Reputatie 6
Badge +16
Hi Iris,

Super! Goed om te lezen dat het is gelukt. Bedankt voor het doorgeven. :8
Ook ik hebbdit probleem. Hoe kan ik dit oplossen zonder dat ik de ingesproken berichten kwijt raak?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Sofie,

Als je de suggesties uit dit topic al wel hebt uitgevoerd, dan kunnen we dit alleen verder oppakken door de voicemail de reset te geven. Dit betekent wel dat de bewaarde berichten worden verwijderd. Misschien is het goed om nog even bovenstaande stappen te proberen en eventueel via een app of opname de belangrijke voicemailberichten te bewaren, want deze verlies je bij een reset.

We horen graag van je of het nog is gelukt en anders of we toch de reset uit kunnen voeren. Keep us posted, Sofie!

Reageer