Beantwoord

Voicemail toch niet gratis

• 10 oktober 2013
  • 2 reacties
  • 480 Bekeken

Mijn man is eind vorige maand door een zeldzame ziekte (myelitis transversa) grotendeels verlamd geraakt. Daarvoor zit hij in een revalidatiecentrum nu.
Omdat mijn zoontje graag met mijn mobiel speelt en het nu zware tijden zijn, geef ik hem wel eens mijn mobiel. Dan drukt hij op de iPhone binnen het belmenu op het voicemailknopje.
Dat vindt hij helemaal mooi, als er dan zo'n stem klinkt: Welkom bij T-mobile voicemail.. Om uw mailboxinstellingen te wijzigen.. toets 1 etc etc.
Ik heb gelijk toen hij dat door had gegoogled of daar kosten aan verbonden waren. (Zoekwoorden in Google: kosten t-mobile voicemail).
De eerste hit in Google was een pagina met de volgende tekst:
Kosten voicemail beluisteren
Wil je weten hoeveel het kost om je voicemail te beluisteren? Goed nieuws! Bij T-Mobile is het beluisteren van je voicemail helemaal gratis. Zo kom je nooit voor verrassingen te staan aan het einde van de maand. Heerlijk toch? Mocht je nog problemen ondervinden met het instellen van je voicemail of het aanpassen van je persoonlijke voicemailbericht, dan kun je een beroep doen op onze praktische voicemail handleiding. Als je deze doorneemt, ben je binnen no time een echte voicemail expert. Het leukste is natuurlijk dat je niks betaalt voor het beluisteren van je voicemailberichten.
Fijn dacht ik, geregeld. Kort daarna heb ik nog met de klantenservice gebeld om onderling bellen aan te zetten, zodat ik met mijn man kan bellen zonder teveel op de kosten te hoeven letten. Nu ik toch 1 van uw medewerkers aan de lijn had, nog maar eens nagevraagd. Maar ook de medewerker vertelde dat T-mobile voicemail beluisteren gewoon helemaal gratis is.
Nu viel er een telefoonrekening op de mat van €520,00, iedere keer dat mijn zoontje van 20 maanden de voicemail heeft gebeld, dan kost dat 29 cent.
U kan zich voorstellen dat dit mij in deze moeilijke tijd extra verdrietig maakt.
Na een belletje naar de klantenservice ben ik weinig wijzer geworden. De medewerker: Dat had u toch in uw contract op kunnen zoeken?
Tja dat regelt mijn man altijd, dat soort zaken en die verblijft nu verlamd in een revalidatiecentrum in een hele andere stad. Dat zijn hele zware tijden en dus juist dan vertrouw ik erop dat jullie klantenservice de juiste informatie verstrekt.
Lieve T-mobile, gaan we hier samen uitkomen? We zijn al 10 jaar klant bij jullie
icon

Beste antwoord door WillemE 11 oktober 2013, 07:34

@ Jacqueline H

Wat een vervelend misverstand zeg, helemaal in deze moeilijke periode! 😞 Wij willen dit dan ook graag voor je oplossen. Ik heb je daarom een privébericht gestuurd, ik zie je reactie graag tegemoet!
Bekijk origineel

2 reacties

@ Jacqueline H

Wat een vervelend misverstand zeg, helemaal in deze moeilijke periode! 😞 Wij willen dit dan ook graag voor je oplossen. Ik heb je daarom een privébericht gestuurd, ik zie je reactie graag tegemoet!
Bedankt voor je privébericht Willem.
Ik ben erg blij dat we het samen kunnen oplossen, een enorme opsteker om zo'n aardige reactie te mogen ontvangen!

Reageer