Beantwoord

Voicemail uit. Telefoon gaat maar 30 sec over.

• 2 mei 2016
  • 3 reacties
  • 311 Bekeken

Hallo,

Ik heb mijn voicemail uitgezet, en toch gaat de telefoon maar zo'n 30/35 seconden over en wordt de verbinding automatisch verbroken.
Is dit een instelling van T Mobile, of kan ik op de een of andere manier zelf instellen dat de telefoon wat langer overgaat?

gr CDaisy
icon

Beste antwoord door KoenM 2 mei 2016, 15:13

Hoi CDaisy,

Zover ik weet is 30 seconden de maximale instelbare tijd. Helaas kun je dit niet verlengen.

Je zou met onderstaande methode eens kunnen proberen de tijd te verlengen, maar ben toch echt bang dat 30 de max is. Toets de code in via je telefoon.

**61*+31je nummer zonder de 0*11*45# (+ eventueel de beltoets)

Let us know!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Hoi CDaisy,

Zover ik weet is 30 seconden de maximale instelbare tijd. Helaas kun je dit niet verlengen.

Je zou met onderstaande methode eens kunnen proberen de tijd te verlengen, maar ben toch echt bang dat 30 de max is. Toets de code in via je telefoon.

**61*+31je nummer zonder de 0*11*45# (+ eventueel de beltoets)

Let us know!
Nee helaas Koen..
Vind dit heel erg jammer. Want 30 sec is erg krap. Ik red het vaak niet in die tijd. Had gehoopt dat het uitschakelen van de voicemail meer tijd zou geven. Dat was bij mijn vorige provider namelijk wél zo. Het lijkt een klein dingetje, maar toch erg handig.

Jammer dat TMobile zo zuinig met de rinkeltijd is.
Gelukkig heb ik (nog) geen abonnement afgesloten.
Reputatie 7
Badge +15
Hey CDaisy,

De tijd dat je toestel rinkelt is standaard 20 seconden. Dit valt inderdaad aan te passen maar 30 seconde is inderdaad het maximum. Erg vervelend om te horen dat dit niet voldoende voor je is. Helaas kunnen we dit ook niet aanpassen. 😞

Ik ben bang dat dit niet het antwoord is waar je op gehoopt had. Mocht je verder nog vragen hebben dan helpen we je natuurlijk graag verder hier.

Reageer