Beantwoord

Voicemail uitschakelen

• 11 maart 2016
  • 5 reacties
  • 378 Bekeken

voicemail op de telefoon uitzetten zowel voor Android als Iphone
icon

Beste antwoord door Pilovali 11 maart 2016, 14:55

Hallo en welkom op het forum,

Je kunt de voicemail uitschakelen viaMy T-Mobile, en vervolgens klikken op Instellingen.

Groet,
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het forum,

Je kunt de voicemail uitschakelen viaMy T-Mobile, en vervolgens klikken op Instellingen.

Groet,
Beste T-Mobile,

Hoewel mijn voicemail altijd uit stond is hij nu buiten mij om geactiveerd. Dit is echter niet gewenst.
Hoewel ik reeds een stuk of 5x de voicemail heb proberen te deactiveren via instellingen op My T-Mobile lukt dit niet. Iedere keer opnieuw na de instelling verandert & uitgelogd/ingelogd te hebben staat de status van mijn voicemail instellingen gewoon weer op 'AAN'.

Ik heb jullie klanten service via email benadert maar het onderwerp wordt binnen 10 dagen beantwoord. Dat duurt allemaal veel te lang.

Ik wil mijn voicemail per direct uitgeschakeld hebben. Graag uw support.

Bij voorbaat vriendelijke dank voor uw medewerking.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Hop Sing,

Zonde dat het je nog niet gelukt was om jouw voicemail uit te schakelen! :S

In ons systeem stond deze ook nog ingeschakeld, dus ik heb deze per direct uitgezet. Dit probleem zou dan ook opgelost moeten zijn. Houd er wel rekening mee dat je niet naar je voicemail moet bellen om te controleren of deze uitgeschakeld is. Dit zorgt er namelijk voor dat de voicemail juist weer aan gaat.

Als wij je verder nog ergens bij kunnen helpen, laat het ons weten!
Hi T-Mobile Moderator,

Hartelijk dank voor je snelle actie. Ook ik ga er vanuit dat het zo is opgelost.

Thx again!
Reputatie 7
Badge +20
Graag gedaan! 🙂

Reageer