Beantwoord

Voicemail uitschakelen

• 9 december 2016
  • 13 reacties
  • 286 Bekeken

voicemail uitzetten lukt helaas niet
al een paar keer geprobeerd
icon

Beste antwoord door Skyrider 9 december 2016, 18:59

Goedenavond Pasqanel.

Al toevallig je voicemail geprobeerd uit te zetten via SMS? Zie: Voicemail aan- of uitzetten

Je kunt via SMS je voicemail tijdelijk aan- of uitzetten:
SMS het woord AAN naar 1233 of
SMS het woord UIT naar 1233.
T-Mobile stuurt een SMS terug ter bevestiging.

Vriendelijke groeten,
Skyrider
Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 4
Badge +9
Goedenavond Pasqanel.

Al toevallig je voicemail geprobeerd uit te zetten via SMS? Zie: Voicemail aan- of uitzetten

Je kunt via SMS je voicemail tijdelijk aan- of uitzetten:
SMS het woord AAN naar 1233 of
SMS het woord UIT naar 1233.
T-Mobile stuurt een SMS terug ter bevestiging.

Vriendelijke groeten,
Skyrider
oke dankje voor je reaktie
ik ga het proberen
laat het later weten dat het gelukt is
thx
Reputatie 4
Badge +9
Top! 🙂, ik hoop dat het voor je werkt.

Groetjes,
Skyrider
helaas is het niet gelukt
voicemail staat nog steeds aan
Reputatie 7
Badge +15
Hi Pasqanel,

Fijn dat Skyrider je al verder heeft geholpen! Ik zie wel dat je op 9 december de voicemail uit hebt gezet.

Krijgen bellers die jou niet te pakken krijgen nu nog steeds je voicemail te horen? Heb je na het uitzetten van je voicemail toevallig zelf nog gebeld naar 1233? Wanneer je belt naar voicemail springt je voicemail namelijk direct weer aan. In ons systeem zie ik dat je voicemail nog wel uit staat. Ik ben dus erg benieuwd naar je reactie! We helpen je graag verder! 🙂
voicemail staat nu uit
maar helaas krijgen mensen die mij bellen na 5x overgaan nu een stem die zegt het nr dat u probeert te bellen is momenteel niet bereikbaar
waarom springt i na 5x overgaan daar op
want dan moet je wel snel zijn om hem op te pakken en te antwoorden
want ik heb de telefoon niet 24/7 in hand haha
kan dit ook langer gezet worden dat de telefoon dus langer overgaat
alvast maar weer bedankt voor de reaktie
gr.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Pasqanel,

Dan moet je wel haast maken inderdaad. :S Gelukkig is dit aan te passen!

Je kunt maximaal 30 seconden kiezen om jouw toestel te laten rinkelen. Dit doe je door de code **61*+31624(uw volledige 06-nummer)*11*aantal seconden# in te voeren in jouw telefoon. Hopelijk red je het met 30 seconden wel om je toestel op te pakken. 🙂

Laat je weten of het gelukt is en of het nu beter werkt?
oke dankje voor je reaktie
maar hoe en waar doe ik dit
gr.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Pasqanel,

In de reactie van David staat precies uitgelegd hoe je dat kan doen. Toets deze code in alsof je iemand belt: **61*+316(uw volledige 06-nummer)*11*aantal seconden#. Als je dit hebt gedaan dan wordt je rinkeltijd gewijzigd.

Laat je even weten of het lukt?
thx dit is nu gelukt
maar zou het ook langer kunnen dan 30 sec of is dit de max
maar helaas staat nu de mailbox weer aan
pffff
gr.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Pasqanel,

Fijn om te horen dat deze aanpassing is gelukt! Het klopt inderdaad dat dit het maximum is. Balen dat jouw voicemail nu opeens weer aanstaat, dat was nou juist niet de bedoeling! 😉 Kun je eens alle doorschakelingen verwijderen? Dat kan door de volgende code in te toetsen alsof je iemand gaat bellen: ##002# Vervolgens druk je op de beltoets. Op die manier worden alle doorschakelingen in één keer opgeheven. Mocht dit niet werken, kun je dan eenmalig jouw voicemail activeren door te bellen naar 1233. Vervolgens kan ik jouw voicemail weer uitschakelen in het systeem.

Ik zie je reactie graag tegemoet!
dankjewel
het is nu opgelost voicemail staat uit
gr.
Reputatie 6
Badge +17
Bedankt voor je terugkoppeling Pasqanel. Ik ben blij om te lezen dat de voicemail inmiddels is uitgeschakeld. 😉

Reageer