Vraag

Voicemail uitschakelen zakelijk abonnement

• 5 februari 2014
  • 6 reacties
  • 2776 Bekeken

Ik wil de voicemail uitschakelen. Op My T-Mobile staat dat deze al uitgeschakeld is, maar dat is dus niet zo. Aanzetten op My T-Mobile met in het achterhoofd de gedachte dat ik de voicemail vervolgens kan uitschakelen, geeft ook geen soelaas, heb ik geprobeerd, melding blijft dat de voicemail uitstaat. Maar iedereen die me belt kan de voicemail gewoon inspreken. Iemand een tip hoe ik dit wel kan uitschakelen?

6 reacties

Beste Pepe66 en t-mobile ( hoop ik),

Ken het gevoel. Heb ook mail Voicemail en SMS meldingen uit staan maar krijg gewoon SMSjes dat mensen mijn voicemail hebben ingesproken!!
met huidige techniek van nummer herkenning heeft voicemail geen zin. je kan sneller terug bellen dan voicemail uitluisteren!
Snap ook het verdien model voor t-mobile niet.

Dus hoe krijg ik voicemail dat al uit is nog verder uit??
Hoe kan ik mijn ongenoegen bij t-mobile melden??
Moet ik eerst naar tv programma's zoals cassa of consumenten bond gaan voor ik gehoor krijg??
Groetjes Johan.
al gekeken in My t-mobile? ik heb ook 2x voicemail moeten uitschakelen voordat het echt uit was (kreeg wel een sms dat het gedeactiveert is maar was niet zichtbaar uitgezet in My t-mobile)
Reputatie 5
@Pepe66 Welkom op het T-Mobile forum! Ik zie dat je gebruikmaakt van de FMC Zakelijk voicemail. Deze kan door de beheerder van de zakelijke regeling worden uitgeschakeld via T-Mobile Beheer. Mocht dit niet lukken dan kun je contact met ons opnemen. Laat je even weten of het is gelukt?

@JohanSigma Welkom! Ook jij maakt gebruik van de FMC voicemail via je werkgever. Neem even contact op met de beheerder om de voicemail via beheer uit te schakelen.
Beste Tom @Tom,

Ik heb contact gehad met de beheerder van LVO Frank Severens, maar die krijgt ook foutmeldingen en kan dus mijn voicemail-instellingen niet aanpassen. Het lukt dus blijkbaar niet.

Gr.
Peter-Paul
@Pepe66 Welkom op het T-Mobile forum! Ik zie dat je gebruikmaakt van de FMC Zakelijk voicemail. Deze kan door de beheerder van de zakelijke regeling worden uitgeschakeld via T-Mobile Beheer. Mocht dit niet lukken dan kun je contact met ons opnemen. Laat je even weten of het is gelukt?

@JohanSigma Welkom! Ook jij maakt gebruik van de FMC voicemail via je werkgever. Neem even contact op met de beheerder om de voicemail via beheer uit te schakelen.

Beste Tom @Tom,

Ik heb contact gehad met de beheerder van LVO Frank Severens, maar die krijgt ook foutmeldingen en kan dus mijn voicemail-instellingen niet aanpassen. Het lukt dus blijkbaar niet.

Gr.
Peter-Paul
@Pepe66

Dank voor je reactie, zou je aan de beheerder kunnen vragen of hij contact opneemt met de Klantenservice Zakelijke Markt op 0800 - 7112? Dan kunnen mijn collega's van de klantenservice hem gelijk verder helpen.

Reageer