Beantwoord

Voicemail uitzetten

Als ik mijn voicemail uit wil zetten via My T-mobile, staat er steeds dat de dienst niet beschikbaar is of dat er een technische storing is. Zouden jullie mijn voicemail uit kunnen zetten?
icon

Beste antwoord door Bram 18 juli 2013, 13:33

@vio13

Welkom op het forum! :D

Ik heb de voicemail voor je uitgezet, mocht je die weer aan willen hebben dan kun je altijd een bericht achterlaten.
Bekijk origineel

111 reacties

Reputatie 4
@vio13

Ik heb de voicemail voor je uitgezet, mocht je die weer aan willen hebben dan kun je altijd een bericht achterlaten.
Bedankt!          
kunnen jullie ook mijn voicemail uitzetten. Krijg dezelfde foutmelding

mvgr
@vio13

Bram, ik heb mijn voicemail wel uitgezet via my Tmobile, netjes toestel aan en uitgezet zoals er werd aangegeven in de instructies. Test gedaan via vaste lijn kreeg geen voicemail en dacht dat het in order was. VAnmiddag heeft iemand mij toch een voicemail achter gelaten en toen ik my Tmobile checkten stond hij inderdaad weer aan. Enig idee hoe dit komt  en wat ik er aan kan doen?

Thanks
Beste mensen van T-Mobile,

Ik probeer al dagen mijn voicemail voorgoed uit te schakelen, maar krijg telkens een foutmelding.
Is er een manier om dat via dit bericht voor elkaar te krijgen?

BvD,
Linda
Hoe kan ik mijn voicemail uitzetten??? En hoe kan hij dan weer aan als ik terug ben van vakantie????
Reputatie 4
Hoi evdv75, 

Dit kan op je mytmobile pagina en dan onder Toestel en sim. 
Hieronder staat dan voicemail aan-uitzetten. 

Dat is het antwoord op je beide vragen ;)

Groetjes Tribaltim
Beste T-mobile,

Als ik mijn voicemail wil uitzetten staat er; er is een technische storing. Kunt u er voor zorgen dat mijn voicemail uit wordt gezet?

Alvast bedankt
Mvg
Romee van moorsel
Reputatie 6
Badge +16
@Romeevanmoorsel

Allereerst welkom op het forum. :)

Ik heb de voicemail per direct voor je uitgeschakeld. Als je over 15 minuten je toestel uit en weer aan zet zal de verandering doorgevoerd worden.
Kunnen jullie mijn voicemail ook uitschakelen?
Ik krijg sinds vanmorgen een melding op mijn telefoon dat er nieuwe voicemail is. Vreemd, want ik heb al tijden geleden mijn voicemail uit laten zetten. Als ik naar de vm bel krijg ik ook te horen dat er geen berichten zijn. De melding op mijn telefoon gaat ook niet weg :-S. Hebben jullie enig idee waar dit door komt en vooral hoe ik er vanaf kom?

Mvg Carmen Twint
Als ik mijn voicemail uit wil zetten via My T-mobile, staat er steeds dat de dienst niet beschikbaar is of dat er een technische storing is.Hoe kan ik mijn voicemail uitzetten.
Mijn voicemail staat opeens aan en dat wil ik echt niet. Kunnen jullie deze zsm weer uitzetten?

Bedankt !
Het lukt mij niet om m'n Voicemail uit te schakelen. Kan iemand helpen of dit voor mij uitzetten?
Reputatie 4
@allen,

Welkom op het forum voor degene die hier voor het eerst zijn :D

Je voicemail kan je zelf als volgt uitzetten:
Ga naar je MyTmobile pagina. 
Vervolgens klik je op Toestel en Sim. 
Dan zie je vervolgens staan Voicemail aan-uitzetten. Klik op Ga Naar.

Mocht het echt niet lukken kan je dit ook regelen via de klantenservice (1200). 
Groetjes Tribaltim
kunnen jullie ook mijn voicemail uitzetten. Krijg dezelfde foutmelding

mvgr

Ik heb al enkele weken problemen met prepaid Huawei y300 toestel.
Eerst kreeg ik telkens alle binnenkomende berichten meteen doorgeschakeld naar de voicemail.
Hiervoor is gebeld om de voicemail maar uitteschakelen.
Dit is gebeurt maar nu krijg ik helemaal geen berichjten meer
Wat is er aan de hand
Ik heb al enkele weken problemen met prepaid Huawei y300 toestel.
Eerst kreeg ik telkens alle binnenkomende berichten meteen doorgeschakeld naar de voicemail.
Hiervoor is gebeld om de voicemail maar uitteschakelen.
Dit is gebeurt maar nu krijg ik helemaal geen berichjten meer
Wat is er aan de hand
Reputatie 5
@josfor dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik heb wat aangepast aan je netwerk instellingen. Zou je je toestel willen herstarten en aangeven of je nu wel inkomende oproepen binnenkrijgt?
Ik wil de voicemail uitzetten maar dit werkt niet... heb 3 keer uitgezet via de klantenservice en krijg netjes een berichtje dat de voicemail uit gezet is.. maar dit is dus niet het geval!! Vandaag 2 keer via de MyTmobile pagina de voicemail uitgezet, werderom netjes bericht gekregen dat de voicemail op mijn verzoek uitgezet is... maar nu worden binnenkomende gesprekken meteen doorgeschakeld naar de voicemail!!
Het enige wat ik wil is van de rottige voicemail af zouden jullie dat kunnen regelen?
Reputatie 5
@Terrano141 Welkom! Zou je de volgende stappen willen doorlopen?

2. Log in op het Beheer-account
3. 'Uw aansluitingen'
4. 'Beheer Vast-Mobiel'
5. 'Vast mobiel instellingen'
6. 'Ga naar vast mobiel instellingen'
7. Kies in het eerste scherm voor 'Gebruikers'
8. Zoek het telefoonnummer van de betreffende gebruiker op
9. Selecteer het nummer van de gebruiker
(linksboven in het scherm wordt zichtbaar dat je met dit nummer bezig bent)
10. Zet de voicemail aan of uit
(onder het menu 'Messaging')

Wanneer je dit hebt uitgevoerd zal je FMC voicemail uitgeschakeld zijn.
Hallo,
na verschillende malen geprobeerd te hebben om mijn voicemail uit te zetten dit nog steeds niet gelukt. Er is een technische fout opgetreden. Je kunt deze dienst momenteel niet gebruiken. Probeer het later nog eens. opnieuw opnieuw en opnieuw wat kan ik hier aan doen?
Groeten Niels
Als ik mijn voicemail uit wil zetten via My T-mobile, staat er steeds dat de dienst niet beschikbaar er is een technische storing is. Zouden jullie mijn voicemail uit kunnen zetten?
Als ik mijn voicemail wil uitzetten staat er; er is een technische storing. Kunt u er voor zorgen dat mijn voicemail uit wordt gezet?

Alvast bedankt
Mvg
Bob
Reputatie 6
@nielss,
in het systeem zie ik dat de voicemail al uitstaat. Het kan zijn dat er nog wel een doorschakeling in je toestel actief staat. Dit kan je opheffen door te bellen naar de code ##002#.

@Jony00 en Bob1106, welkom op het T-Mobile Forum!
Ik heb de voicemail voor je uitgezet. Wil je je toestel een keer uit- en aanzetten?
Hallo,

Ook ik probeer al de hele tijd de voicemail en de gemiste oproep sms uit te zetten, maar ook ik krijg iedere keer een foutmelding dat die functie nu niet beschikbaar is door een technische storing en dat ik het later moet proberen. Het zou heel fijn zijn als jullie deze twee dingen voor mij konden regelen. Alvast bedankt.

Reageer