Ik heb diverse keren voicemail uitgezet in haar t-mobile maar toch staat die telkens weer aan als ik daarna opnieuw inlog.
De laatste keer -vorige week- heb ik haar voicemail in tmobile dus maar eens tijdelijk uitgezet, voor een zo lang mogelijke periode.
Vervolgens opnieuw ingelogd. Vanaf die actie krijg ik telkens dit te zien bij de voicemailinstelling:
"Er is een fout opgetreden bij het ophalen van de gegevens. Probeer het later opnieuw. ¨
Ik kan dus niet meer zien wat er ingesteld staat en ook niets meer wijzigen door deze melding.
Ik zou graag haar voicemail definitief willen uitzetten. Ik heb zojuist het 1233 nummer al verwijderd van haar telefoon zodat daar niet meer naar gebeld gaat worden.
Ik hoop dat jullie de instelling wel kunnen aanpassen naar "uit".
Vriendelijke groet, Theo
Beste antwoord door Hajar
Hi Theo,
Ik zie dat Michel al met je heeft meegedacht. Heb je toevallig doorschakelingen aanstaan? Zo ja, zet die dan eerst uit. Het uitzetten van doorschakeling doe je als volgt; Toets: ##002# in en druk op bellen. Probeer dan nogmaals voicemail uit te zetten. Lukt dat niet bel dan naar 1233 om Voicemail te activeren en probeer dan nogmaals om voicemail uit te zetten.
Ik hoor graag van je of het is gelukt!
Bekijk origineel
Ik zie dat Michel al met je heeft meegedacht. Heb je toevallig doorschakelingen aanstaan? Zo ja, zet die dan eerst uit. Het uitzetten van doorschakeling doe je als volgt; Toets: ##002# in en druk op bellen. Probeer dan nogmaals voicemail uit te zetten. Lukt dat niet bel dan naar 1233 om Voicemail te activeren en probeer dan nogmaals om voicemail uit te zetten.
Ik hoor graag van je of het is gelukt!