Beantwoord

Voicemail uitzetten

• 21 januari 2017
  • 4 reacties
  • 163 Bekeken

Ik heb via de site voicemail uitgezet echter blijkt dat dit niet werkt
ook op mijn telefoon probeer ik het uit te zetten maar dat geeft een melding dat dit niet kan omdat het door provider niet wordt ondersteund
Hoe krijg ik die voicemail nu uit
Kunnen jullie dat voor mij doen ?
icon

Beste antwoord door Da Flitz 21 januari 2017, 02:23

Als je je voicemail uitzet via My T-Mobile of via het sturen van een SMS naar 1233 met de tekst UIT, kan het even duren voordat dit is doorgevoerd.

Je kijgt een bevestiging SMS van T-Mobile zodra de voicemail uit is gezet.

Heb je misschien nog andere doorschakelingen actief staan? Dat kan ervoor zorgen dat het uitzetten van de voicemail niet lukt.

Als je op je mobiel ##002# intoetst (alsof je het wil gaan bellen) en op de bellen knop drukt dan worden alle doorschakelingen opgeheven.

Als je dan via My T-Mobile de voicemail uit te zet of via SMS naar 1233 met de tekst UIT moet het lukken.🆒
Bekijk origineel

4 reacties

Als je je voicemail uitzet via My T-Mobile of via het sturen van een SMS naar 1233 met de tekst UIT, kan het even duren voordat dit is doorgevoerd.
Je kijgt een bevestiging SMS van T-Mobile zodra de voicemail uit is gezet.

Heb je misschien nog andere doorschakelingen actief staan? Dat kan ervoor zorgen dat het uitzetten van de voicemail niet lukt.

Als je op je mobiel ##002# intoetst (alsof je het wil gaan bellen) en op de bellen knop drukt dan worden alle doorschakelingen opgeheven.

Als je dan via My T-Mobile de voicemail uit te zet of via SMS naar 1233 met de tekst UIT moet het lukken.🆒
Reputatie 6
Badge +15
Hi F van Hulst,

Fijn om te zien dat Da Flitz je al van een antwoord voorzien heeft!

Ik zie dat het inderdaad niet helemaal gelukt is om je voicemail volledig uit te zetten. Zou je eens naar 1233 willen bellen en de voicemail volledig willen activeren? Als je ons daarna een seintje geeft kunnen wij hem voor je uitzetten. Houd er rekening mee dat wanneer je daarna zelf belt naar 1233 je de voicemail automatisch weer aan zet.

Ik zie je reactie tegemoet! 🙂
Hallo,
Ook ik krijg mijn voicemail met geen mogelijkheid uitgezet. Zouden jullie mij svp kunnen helpen.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Nathalie,

Dat is natuurlijk niet handig! Wat heb je allemaal al geprobeerd? Had je toevallig al naar de tips hierboven gekeken? Ik zie in het systeem dat jouw voicemail inderdaad nog aanstaat. Ik heb jouw voicemail nu uitgezet. Kun je jouw toestel voor alle zekerheid opnieuw opstarten? Je ontvangt ook een automatische sms-bevestiging van deze wijziging van je voicemail. Houd er verder rekening mee dat als je nu weer belt naar 1233 (of een sms met AAN stuurt), jouw voicemail automatisch weer wordt geactiveerd.

Laat je weten of alles zo in orde is?

Reageer