Beantwoord

Voicemail uitzetten

• 4 februari 2017
  • 6 reacties
  • 378 Bekeken

Hoe kan ik dat doen
icon

Beste antwoord door Skyrider 4 februari 2017, 11:13

Goedemorgen Serife35.

Dat kan op meerdere manieren, zie: Hoe kan ik mijn voicemail aanzetten of uitzetten?

Via SMS
Je kunt via SMS je voicemail (tijdelijk) aan- of uitzetten:
SMS het woord AAN naar 1233 of
SMS het woord UIT naar 1233.
T-Mobile stuurt een SMS terug ter bevestiging.

Deze optie geldt niet voor zakelijke klanten die gebruik maken van Helder, Zakelijk Optimaal of Flex Bedrijfsbundel (web) met onderling gratis bellen (Vast Mobiel Integratie). Voor deze klanten heeft T-Mobile instructies opgesteld om de voicemail in te stellen.

Via My T-Mobile
Je kunt op My T-Mobile je voicemail aan- of uitzetten, en daarbij ook kiezen om je voicemail permanent of voor een bepaalde tijd uit te zetten.
Ook kun je de taal van je voicemail wijzigen en de Gemiste Oproep Sms aanzetten of uitzetten. Zodra je de instellingen hebt aangepast via je My T-Mobile account, even je toestel uit en weer aan zetten.

Wijzig je voicemail op My T-Mobile

Voor Zakelijke klanten
Voor zakelijke klanten die gebruik maken van Helder, Zakelijk Optimaal of Flex Bedrijfsbundel (web) met onderling gratis bellen (Vast Mobiel Integratie) heeft T-Mobile instructies opgesteld om de voicemail in te stellen.

Zodra je je voicemail met succes hebt uitgeschakeld, is het belangrijk dat je je voicemail niet meer belt. Als je dit wel doet, schakelt je voicemail weer aan.

Met vriendelijke groeten,
Skyrider
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 4
Badge +9
Goedemorgen Serife35.

Dat kan op meerdere manieren, zie: Hoe kan ik mijn voicemail aanzetten of uitzetten?

Via SMS
Je kunt via SMS je voicemail (tijdelijk) aan- of uitzetten:
SMS het woord AAN naar 1233 of
SMS het woord UIT naar 1233.
T-Mobile stuurt een SMS terug ter bevestiging.

Deze optie geldt niet voor zakelijke klanten die gebruik maken van Helder, Zakelijk Optimaal of Flex Bedrijfsbundel (web) met onderling gratis bellen (Vast Mobiel Integratie). Voor deze klanten heeft T-Mobile instructies opgesteld om de voicemail in te stellen.

Via My T-Mobile
Je kunt op My T-Mobile je voicemail aan- of uitzetten, en daarbij ook kiezen om je voicemail permanent of voor een bepaalde tijd uit te zetten.
Ook kun je de taal van je voicemail wijzigen en de Gemiste Oproep Sms aanzetten of uitzetten. Zodra je de instellingen hebt aangepast via je My T-Mobile account, even je toestel uit en weer aan zetten.

Wijzig je voicemail op My T-Mobile

Voor Zakelijke klanten
Voor zakelijke klanten die gebruik maken van Helder, Zakelijk Optimaal of Flex Bedrijfsbundel (web) met onderling gratis bellen (Vast Mobiel Integratie) heeft T-Mobile instructies opgesteld om de voicemail in te stellen.

Zodra je je voicemail met succes hebt uitgeschakeld, is het belangrijk dat je je voicemail niet meer belt. Als je dit wel doet, schakelt je voicemail weer aan.

Met vriendelijke groeten,
Skyrider
Misschien nog een kleine aanvulling. Je moet je voicemail altijd eerst installeren, de eerste keer. Pas dan, na het doorlopen van de installatie, kan je je voicemail uitzetten.

Ik heb gisteren vernomen dat er een storing is met de voicemail, dus het kan ook zijn dat je daar mee te maken hebt. Weet niet of het inmiddels is opgelost. Maar heb je je installatie nog niet doorlopen, doe dat eerst en zet daarna, met een van de voorbeelden van Skyrider, uit. En als je heb uit hebt gezet, niet meer bellen naar je voicemail, dan zet je hem weer aan :)

Fijn weekend!
Reputatie 2
Badge
Danne...schakel je voicemail via jouw bovenstaande tips weer uit.
Reputatie 2
Badge
Ik heb gisteren vernomen dat er een storing is met de voicemail, dus het kan ook zijn dat je daar mee te maken hebt. Weet niet of het inmiddels is opgelost.
Beste, die storing is er volgens mij al jaren.
Ik heb er pas een paar maanden last van, maar ben niet zo moeilijk 😉
Reputatie 3
Ah storing, ik vond het al zo vreemd dat ik de hele introductie weer door moest lopen. Of is dat omdat ik ben overgezet naar Go?
Hi Iwan, Het kan wel eens zijn dat je bent omgezet naar een nieuw abonnement en dat je dat dan weer moet doen. Gezien je bent overgezet, zal dat bij jou wel een reden kunnen zijn.

Reageer