Beantwoord

Voicemail uitzetten lukt niet

Het lukt me niet om via de site en My T-mobile mijn voicemail uit te zetten. Wie kan me helpen hoe ik dit voor elkaar krijg?
Gr esther
icon

Beste antwoord door Dave670 6 maart 2013, 20:00

Welkom op het forum Esther! :)

Vervelend dat je de voicemail status niet kunt wijzigen via My T-Mobile :(
Heb je al geprobeerd of het wel werkt via een andere webbrowser?

Probeer het anders eens tijdens openingstijden via 1200
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 6
Badge +12
Welkom op het forum Esther! :)

Vervelend dat je de voicemail status niet kunt wijzigen via My T-Mobile :(
Heb je al geprobeerd of het wel werkt via een andere webbrowser?

Probeer het anders eens tijdens openingstijden via 1200
Andere webbrowser en andere tijd van de dag geprobeerd en het is gelukt... Thanks!!

Groetjes esther
Reputatie 5
@Essie79 wat fijn dat het met een andere webbrowser wel is gelukt en bedankt voor het delen van de oplossing. 🙂
Het zou prettig zijn als T-Mobile het mogelijk zou maken om de voicemail aan en uit te kunnen zetten via de mobile-app. Het is m.i. via de website veel te veel gedoe. Bij KPN kon ik gewoon een nummer bellen voor in en uitschakelen. Dat is ook zeer handig.

Vraag is: Wordt dat (binnenkort?) gerealiseerd?
Reputatie 6
@Voicemailapp

Welkom op het Forum!:)

Mag ik vragen waarom je het een gedoe vindt via My T-Mobile? Wellicht kunnen wij jouw ideeën goed gebruiken om My T-Mobile verder te optimaliseren. Je kunt ook uiteraard bellen met de T-mobile Klantenservice om je voicemail uit te schakelen.

Wat betreft de realisatie van implementatie voicemail in de My T-mobile App; ik heb je vraag doorgezet naar de betreffende afdeling. Zodra ik meer weet hoor je het van mij. 🙂
Reputatie 6
@Voicemailapp

Ik heb zojuist een reactie ontvangen betreffende je vraag over voicemail in de My T-Mobile App. Het is nog niet duidelijk op welk termijn dit verzorgt kan worden. Voor 2013 staan er in iedere geval geen plannen voor de implementatie. Weet je zo voldoende? 🙂
L.S.

Ook bij mij is de voicemailservice niet uit te schakelen na het herhaaldelijk volgen van de procedure op My T-Mobile. 

@Webcare: Zouden jullie mijn Voicemail UIT kunnen zetten (niet tijdsgebonden).

Dank.

R.
Reputatie 6
Badge +16
@Mo Tible

Welkom op het T-Mobile Forum Mo Tible. ;)

Ik heb jouw voicemail direct uitgeschakeld. Als je over minimaal 15 minuten je toestel een keer helemaal uit en weer aan zet zullen de veranderingen doorgevoerd worden.
Ook mij lukt het niet mijn voicemail uit te zetten. Zouden jullie dat kunnen doen?

Reageer