Beantwoord

Voicemail uitzetten lukt niet

• 14 november 2013
  • 11 reacties
  • 1362 Bekeken

Hoe kan ik mijn voicemail uitzetten???
icon

Beste antwoord door Issam 3 oktober 2015, 09:43

Hi Ing1970,

Welkom terug op het T-Mobile Forum! Heb je jezelf toevallig al in het voorstel topic voorgesteld?

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat er kosten in rekening worden gebracht voor een dienst die je niet wilt gebruiken. Het is dus goed dat je hierover contact opneemt. We helpen je graag verder!

Na een kijkje genomen te hebben in het systeem zie ik dat de voicemail momenteel is uitgeschakeld. Om de veranderingen daadwerkelijk door te voeren moet je telefoon één keer opnieuw gestart worden. Er kan nu dus niet naar jouw voicemail gebeld worden. Let wel op dat je voicemail automatisch ingeschakeld wordt als je er zelf naar belt. Heb je dit in het verleden toevallig gedaan? Dit kan namelijk de reden zijn waarom je voicemail opnieuw is ingeschakeld.

Ik hoop dat het hiermee is opgelost. Mocht je nog aanvullende vragen of onduidelijkheden hebben dan horen we dat graag!
Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 3
Je kan je VoiceMail uitzetten via je My-T-mobile.

VoiceMail uit zetten

Succes
Allemaal leuk en aardig, maar in My T-Mobile staat voicemail uit. Hoe kan het dan dat mijn voicemail spontaan aan staat? Nu weer extra kosten moeten maken! Ik heb ook een sms gestuurd met UIT, ook weer onnodige kosten, in de hoop dat mijn voicemail nu uit blijft staan!
Reputatie 6
Badge +16
Hi Ing1970,

Welkom terug op het T-Mobile Forum! Heb je jezelf toevallig al in het voorstel topic voorgesteld?

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat er kosten in rekening worden gebracht voor een dienst die je niet wilt gebruiken. Het is dus goed dat je hierover contact opneemt. We helpen je graag verder!

Na een kijkje genomen te hebben in het systeem zie ik dat de voicemail momenteel is uitgeschakeld. Om de veranderingen daadwerkelijk door te voeren moet je telefoon één keer opnieuw gestart worden. Er kan nu dus niet naar jouw voicemail gebeld worden. Let wel op dat je voicemail automatisch ingeschakeld wordt als je er zelf naar belt. Heb je dit in het verleden toevallig gedaan? Dit kan namelijk de reden zijn waarom je voicemail opnieuw is ingeschakeld.

Ik hoop dat het hiermee is opgelost. Mocht je nog aanvullende vragen of onduidelijkheden hebben dan horen we dat graag!
En ja hoor,,,staat weer spontaan aan, of is nooit uitgeweest zo kun je het ook bekijken.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Ing1970,

In ons systeem staat voicemail uit. Op welke manier merk je dat voicemail wel aan staat? De gemiste-oproep sms-jes staan namelijk nog wel aan. Kan het zijn dat je deze bedoelt? Ik heb deze sms berichten in ieder geval voor je uitgezet, mocht je deze toch wel willen ontvangen zou je het dan aan ons willen laten weten? Dan zetten we ze natuurlijk gewoon weer aan! 😉

Ik ben benieuwd naar je reactie, mochten er verdere problemen zijn met het aan-en uitzetten van je voicemail dan hoor ik het graag!
pfff nee gemist oproep smsjes gaat het niet om...die moeten aan blijven. het gaat om voicemail!!! Die staat uit in jullie systeem hoe kan het dan dat iemand mijn voicemail kan inspreken! gister een bericht ontvangen niet afgeluisterd ivm kosten. Ik krijg dan twee medldingen...eenoproep gemist en een u heeft een nieuw voicemail bericht...om het bericht te beluisteren bel 1233 etc.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Ing,

Ik heb de gemiste oproep sms' jes weer voor je aangezet. Het vreemde is dat voicemail nu weer aan stond. Heb je misschien per ongeluk naar voicemail gebeld? :S Ik heb je voicemail weer uitgezet. Mocht het nou weer verkeerd gaan wil je dan aan de bel trekken? Dan zetten we het door naar de technische jongens want dit is natuurlijk super onhandig!
Dat wil ik nu juist duidelijk maken. en nee natuurlijk heb ik niet zelf naar mijn voicemail gebeld. Zoals eerder gemeld heb ik nadat jouw collega zei dat voicemail uitstond alsnog een sms gestuurd om zeker te zijn dat ie echt uit bleef staan. En vervolgens krijg ik gewoon weer een melding van een voicemalbericht.Voicemail gaat dus spontaan AAN. In die tussenliggende 20 dagen zou het dus uitstaan en vervolgens belt iemand mij, zoals 3 dagen geleden en dan gaat ie dus gewoon aan....
Reputatie 7
Badge +20
Hey Ing1970,

We zien regelmatig dat mensen hun eigen voicemail bellen om te checken of deze uigeschakeld is, vandaar dat Amy dit voor de zekerheid vroeg.

Het probleem blijft echter koppig en er lijkt dus iets anders aan de hand te zijn. Ik heb een case ingeschoten voor onze technische afdeling, zodat zij kunnen kijken hoe ze dit voor jou kunnen oplossen. De voicemail staat op dit moment uitgeschakeld, dus hopelijk blijft dit alsnog zo en anders in ieder geval tot het onderzoek is afgerond..

Als wij in de tussentijd nog iets voor je kunnen doen, dan horen we dat graag van je! 🙂
Ik heb precies hetzelfde probleem. Ook vandaag weer blijkt m'n voicemail aan te staan.
Dat is de derde keer in een half jaar. Uitgezet via sms, toen via de site.
Ik heb niet met 1233 gebeld, ook niet per ongeluk, en nu staat de voicemail tóch weer aan...
Gevolg is dat mijn toestel dan overbelast raakt en heel erg traag wordt.
Ik doe nog één poging.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Jos,

Dat is inderdaad niet handig! Kun je eens kijken of er misschien een doorschakeling actief is? Dit kun je doen door de code ##002# in te toesten en vervolgens op bellen te drukken. Lukt het dan wel om de voicemail uit te schakelen? Mocht dit niet helpen, kun je dan eenmalig jouw voicemail activeren door te bellen naar 1233? Dan kan ik daarna handmatig jouw voicemail uitzetten.

Laat je even weten of het is gelukt? Anders gaan we kijken naar een andere oplossing!

Reageer