Beantwoord

Voicemail uitzetten lukt niet

• 30 november 2016
  • 9 reacties
  • 450 Bekeken

Ik kan niet mij voicemail uitzetten hij schakelt telkens weer in ik druk op uit en staat na ik enkele uren weer op aan hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door Amy 1 december 2016, 11:55

Hi Helmondknight,

Fijn om te zien dat DBrandsma je al een reactie gegeven heeft! Ik heb net jouw gegevens bekeken en ik zie dat er inderdaad iets verkeerd gaat met jouw voicemail. Ik help je hier natuurlijk graag mee verder!

Zou je jouw voicemail eens volledig willen activeren en mij vervolgens hier een seintje willen geven? Dan kan ik hem daarna helemaal voor je uitzetten. 🙂

Sorry dat het even op deze manier moet. Ik zie je reactie tegemoet!
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 4
Badge +9
Ik zie dat je in totaal 2 forum topics hebt gemaakt in verband met je vraag, denk dat 1 voldoende is :)

Ik neem aan dat je probeerde je voice-mail uit te zetten via "Wijzig je voicemail op My T-Mobile"? Indien dat niet lukt, kun je altijd meerdere opties proberen: Voicemail aan- of uitzetten

Bijvoorbeeld via SMS:
Via SMS
Je kunt via SMS je voicemail tijdelijk aan- of uitzetten:
SMS het woord AAN naar 1233 of
SMS het woord UIT naar 1233.
T-Mobile stuurt een SMS terug ter bevestiging.

Hoewel er 'tijdelijk' staat, moet ik eerlijk zeggen dat ik geen idee heb hoe lang dat is. Helaas staat daar geen duidelijkheid in. Maar het valt te proberen :)

Vriendelijke groeten,
DBrandsma
Reputatie 7
Badge +15
Hi Helmondknight,

Fijn om te zien dat DBrandsma je al een reactie gegeven heeft! Ik heb net jouw gegevens bekeken en ik zie dat er inderdaad iets verkeerd gaat met jouw voicemail. Ik help je hier natuurlijk graag mee verder!

Zou je jouw voicemail eens volledig willen activeren en mij vervolgens hier een seintje willen geven? Dan kan ik hem daarna helemaal voor je uitzetten. 🙂

Sorry dat het even op deze manier moet. Ik zie je reactie tegemoet!
Goedendag ik zou het zeer op prijs stellen als ie volledig UIT word geschakeld want ik ben slecht bereikbaar met voicemail AAN
Bedankt
Reputatie 7
Badge +20
Hey Helmondknight,

Zoals m'n collega Amy al aangaf helpen we je hier graag bij. Op het moment heb je de voicemail nog niet geactiveerd, dus ik kan deze nog niet helemaal voor je uitschakelen. Wanneer je dit hebt gedaan, trek dan weer even aan de bel, want dan helpen we je verder met jouw vraag.

We horen graag wanneer het gelukt is jouw voicemail te activeren, daarna kunnen we deze pas helemaal uitzetten!
Oeps, okay nu is het AAN zet nu maar UIT
Helemaal uit
En nogmaals bedankt 🙂
ook ik heb mijn voicemail uitgeschakeld maar ik krijg nog steeds voicemails?? Hoe verwijder ik dat?
Reputatie 7
Badge +15
Hey Helmondknight,

Ik zie helaas niet terug dat je de voicemail weer volledig hebt geactiveerd. Zou je eens 'AAN' kunnen sms'en naar 1233 en daarna eens willen bellen naar 1233? Als je daarna een berichtje stuurt hier dan zou ik de voicemail volledig uit kunnen zetten. Probeer in de tussentijd niet om hem zelf weer uit te zetten want dan gaat het naar alle waarschijnlijkheid weer fout. 😉

Zie je reactie tegemoet!

@Debjuh,

Je had op een redelijk oud topic gereageerd, vandaar dat ik jouw reactie verplaatst heb naar een wat recenter topic. Zou jij ook je voicemail eens volledig willen activeren en ons dan hier een seintje willen geven. Dan kunnen we hem voor jou ook volledig uitzetten. 🙂

Reageer