Beantwoord

Voicemail uitzetten lukt niet.

• 2 december 2016
  • 3 reacties
  • 120 Bekeken

Goedemorgen, mijn voicemail uitzetten lukt niet, ook na een ' paar' minuten wachten en weer inloggen op de site, blijft nog steeds de optie voicemail aan staan. Kunnen jullie dit svp voor mij uitzetten. Bij voorbaat dank!
icon

Beste antwoord door Skyrider 2 december 2016, 12:49

Indien je voicemail uitzetten niet lukt via "My T-mobile", kun je altijd meerdere opties proberen: Voicemail aan- of uitzetten

Bijvoorbeeld via SMS:
Je kunt via SMS je voicemail tijdelijk aan- of uitzetten:
SMS het woord AAN naar 1233 of
SMS het woord UIT naar 1233.
T-Mobile stuurt een SMS terug ter bevestiging.

Hoewel er 'tijdelijk' staat, moet ik eerlijk zeggen dat ik geen idee heb hoe lang dat is. Helaas staat daar geen duidelijkheid in. Maar het valt te proberen :)

Vriendelijke groeten,
Skyrider
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +9
Indien je voicemail uitzetten niet lukt via "My T-mobile", kun je altijd meerdere opties proberen: Voicemail aan- of uitzetten

Bijvoorbeeld via SMS:
Je kunt via SMS je voicemail tijdelijk aan- of uitzetten:
SMS het woord AAN naar 1233 of
SMS het woord UIT naar 1233.
T-Mobile stuurt een SMS terug ter bevestiging.

Hoewel er 'tijdelijk' staat, moet ik eerlijk zeggen dat ik geen idee heb hoe lang dat is. Helaas staat daar geen duidelijkheid in. Maar het valt te proberen :)

Vriendelijke groeten,
Skyrider
Dag Skyrider, heb net het word UIT verzonden naar 1233, en heb bericht terugontvangen, hopelijk werkt dit! Dank voor de reactie!!
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Aireen,

Goed dat je hierover navraag doet bij ons. De voicemail hoort uiteraard gewoon uit te blijven. Ik zie dat Skyrider je inmiddels van een duidelijk antwoord heeft voorzien.

Na een kijkje genomen te hebben in het systeem zie ik dat de voicemail nu wel uit staat. Als je jouw toestel één keer helemaal uit en weer aan hebt gezet dan zou de voicemail uitgeschakeld moeten zijn. Let wel op dat wanneer je zelf weer naar de voicemail belt, deze automatisch ingeschakeld wordt.

Heb je verder nog vragen, verzoeken of onduidelijkheden? Laat het ons weten!

Reageer