Beantwoord

Voicemail uitzetten lukt niet

• 10 maart 2017
  • 6 reacties
  • 302 Bekeken

Ik heb al een paar keer geprobeerd mijn voicemail uit te zetten. Sinds ik een nieuw abonnement heb staat deze weer aan. Ik krijg wel steeds een sms dat het uit is gezet maar bij inloggen op mijn account zie ik steeds dat het weer aan staat. Kunnen jullie dit uitzetten voor mij?
icon

Beste antwoord door Sam- 11 maart 2017, 16:50

Hoi Leinxx,

Erg vervelend, goed dat je zelf al het een en ander hebt uitgeprobeerd. Ik zie dat je inmiddels ook een paar suggesties hebt gekregen van CasaDude, Skyrider en Da Flitz. Bedankt daarvoor!

Om in deze situatie je voicemail uit te schakelen moet je voicemail eerst één keer ingeschakeld worden. Dit kan je zelf doen via My T-Mobile. Als je jouw toestel hebt herstart na het activeren van je voicemail en via My T-Mobile weer je voicemail uitschakelt dan zou deze op de juiste manier uitgeschakeld moeten worden. Zet je toestel weer uit en weer aan en bel daarna niet zelf naar 1233. Je voicemail is dan niet meer bereikbaar.

Om het gelijk voor je op te lossen heb ik het gelijk voor je in orde gemaakt. Je hoeft nu dus alleen nog maar je toestel uit en weer aan te zetten. ;)

Laat je ons weten of het is gelukt?
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 1
Ik heb hetzelfde getest een krijg ook een sms dat die uit staat maar als je dan weer kijkt in gegevens en instellingen in mijn account staat ie gewoon weer aan.
Dus er gaat ergens iets niet goed.

Update : heb hem tijdelijk uitgezet ( max. 6 maand kan je instellen) en deze instelling blijft wel staan.
Reputatie 4
Badge +9
Goedenavond leinxx.

Wat als je probeert je voicemail via SMS uit te schakelen?

Je kunt je voicemail op verschillende manieren eenvoudig zelf aan- en uitzetten.

Via SMS
Je kunt via SMS je voicemail aan- of uitzetten:
SMS het woord AAN naar 1233 of
SMS het woord UIT naar 1233.
T-Mobile stuurt een SMS terug ter bevestiging.

Via My T-Mobile
je kunt op My T-Mobile je voicemail aan- of uitzetten, en daarbij ook kiezen om je voicemail permanent of voor een bepaalde tijd uit te zetten.

Ook kun je de taal van je voicemail wijzigen en de Gemiste Oproep Sms aanzetten of uitzetten. Zodra je de instellingen hebt aangepast via je My T-Mobile account, even je toestel uit en weer aan zetten.

Wijzig je voicemail op My T-Mobile

Voor Zakelijke klanten
Voor zakelijke klanten die gebruik maken van Helder, Zakelijk Optimaal of Flex Bedrijfsbundel (web) met onderling gratis bellen (Vast Mobiel Integratie) heeft T-Mobile instructies opgesteld om de voicemail in te stellen.

Hoor graag of dit werkt voor je!

Maar wel belangrijk om te weten om niet meer je voicemail te bellen! Anders schakelt je voicemail weer aan.

Indien je nog problemen ondervindt om je voicemail uit te schakelen, kun je contact opnemen met T-Mobile, of wachten op een moderator (die meestal binnen 24/48 uur reageert) die je verder kan helpen. :)

Met vriendelijke groeten,
Skyrider
Dank voor je reactie.
Via my t-mobile en de app meerder malen geprobeerd, tot nu toe zonder succes. Zal het via SMS ook eens proberen.
Hallo allemaal,

Om het proces van Voicemail UIT helemaal af te ronden (ongeacht of je het via SMS, of via My T-Mobile via website of via My T-Mobile in de app hebt gedaan) kun je het beste, nadat je de actie hebt gedaan, je toestel het beste uit te zetten, even wachten en dan weer aan te zetten.

Door de afmelding en aanmelding op het netwerk wordt de Voicemail UIT instelling helemaal afgerond.
En als je een aparte doorschakeling had (bv bij geen netwerk) dan kun je alle doorchakelingen opheffen via ##002# (OLD SKOOL Nokia-style opheffen) 🆒

Succes
Reputatie 1
Werkt niet via My TM , ik heb gisteren tijdelijk uitgezet met ingangsdatum van vandaag en kreeg netjes berichtjes dat het uit was maar als je dan inlogt in My TM dan staat het gewoon weer aan.
Ook bij compleet uitzetten van de telefoon en weer aanzetten na een half uur , als je dan uitlogt in My Tm en weer inlogt staat het gewoon weer aan.Dus m.a.w. het werkt niet via My TM.
Via sturen van SMS naar 1233 werkt het wel tot nu toe.
Reputatie 4
Badge +17
Hoi Leinxx,

Erg vervelend, goed dat je zelf al het een en ander hebt uitgeprobeerd. Ik zie dat je inmiddels ook een paar suggesties hebt gekregen van CasaDude, Skyrider en Da Flitz. Bedankt daarvoor!

Om in deze situatie je voicemail uit te schakelen moet je voicemail eerst één keer ingeschakeld worden. Dit kan je zelf doen via My T-Mobile. Als je jouw toestel hebt herstart na het activeren van je voicemail en via My T-Mobile weer je voicemail uitschakelt dan zou deze op de juiste manier uitgeschakeld moeten worden. Zet je toestel weer uit en weer aan en bel daarna niet zelf naar 1233. Je voicemail is dan niet meer bereikbaar.

Om het gelijk voor je op te lossen heb ik het gelijk voor je in orde gemaakt. Je hoeft nu dus alleen nog maar je toestel uit en weer aan te zetten. ;)

Laat je ons weten of het is gelukt?

Reageer