Beantwoord

Voicemail uitzetten werkt niet

• 26 november 2015
  • 5 reacties
  • 179 Bekeken

Reputatie 2
Op my t-mobile heb ik voicemail uitgezet. Echter worden gesprekken nog steeds doorgestuurd naar de voicemail en krijg ik nog steeds smsjes dat er een voicemailbericht is. Ook kan ik de voicemail nog steeds beluisteren. wat gaat er hier mis?
icon

Beste antwoord door Issam 28 november 2015, 09:58

Hoi hoi Erwin,

Welkom terug op het forum. :)

Wat vreemd dat het niet lukt om de voicemail uit te zetten. We kijken graag met je mee naar een oplossing!

Er zijn 2 zaken waar je rekening mee moet houden als je jouw voicemail uitschakelt. Na de wijziging moet je toestel één keer opnieuw zijn gestart om de veranderingen door te laten voeren. Daarnaast wordt je voicemail automatisch ingeschakeld als je zelf weer naar je voicemail belt.

Volgens de gegevens in ons systeem is de voicemail uitgeschakeld. Ik wil je daarom vragen om je toestel één keer opnieuw te starten en iemand weer naar je voicemail te laten bellen. Laat ons weten of het is opgelost!
Bekijk origineel

5 reacties

Badge +12
Hoi Erwin,

Vervelend dat de voicemail nog steeds werkt ondanks dat je hem hebt uitgezet! wil je eens proberen of hij hiermee wel uit gaat?

SMS het woord AAN naar 1233 of SMS het woord UIT naar 1233.

In jouw geval SMS je UIT naar 1233. Laat je even weten of het nu wel is gelukt?
Reputatie 2
Helaas werkt dit ook niet. De gesprekken worden nog steeds omgeleid naar de voicemail. Ik krijg wel netjes een sms dat de voicemail is uitgeschakeld. Maar een belletje word nog steeds naar de voicemail geschakeld.
Reputatie 6
Badge +16
Hoi hoi Erwin,

Welkom terug op het forum. :)

Wat vreemd dat het niet lukt om de voicemail uit te zetten. We kijken graag met je mee naar een oplossing!

Er zijn 2 zaken waar je rekening mee moet houden als je jouw voicemail uitschakelt. Na de wijziging moet je toestel één keer opnieuw zijn gestart om de veranderingen door te laten voeren. Daarnaast wordt je voicemail automatisch ingeschakeld als je zelf weer naar je voicemail belt.

Volgens de gegevens in ons systeem is de voicemail uitgeschakeld. Ik wil je daarom vragen om je toestel één keer opnieuw te starten en iemand weer naar je voicemail te laten bellen. Laat ons weten of het is opgelost!
Reputatie 2
Het was inderdaad het nieuw opstarten van het toestel wat het probleem veroorzaakte. Misschien een optie om dit erbij te zetten dat dat nodig is. Ik weet dat veel mensen hun toestel nooit uit zetten.
Hi Erwin,

Dank voor je feedback, ik ga nog even verder uitzoeken en indien nodig aangepast. In ieder geval erg fijn om te horen dat alles weer werkt! 😉

Fijne zondag!

Reageer