Vraag

Voicemail van Vodafone

• 22 januari 2016
  • 2 reacties
  • 122 Bekeken

ik heb mijn oude Vodafone nummer overgenomen op mijn tmobile account. de voicemail komt nog steeds als Vodafone voicemail binnen maar daar is mijn nummer geblokkeerd uiteraard. hoe zorg ik dat deze voicemail ook op tmobile wordt overgezet?

2 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Als het goed is, hoor je nieuwe voicemails te ontvangen op je T-Mobile account. De oude voicemails kunnen helaas niet overgezet worden.

Groet,
Reputatie 7
Badge +15
Hey Diana,

Ook namens mij welkom hier, welkom bij de magenta club! 😉

Begrijp ik het goed en ontvangen mensen die jou bellen nog steeds je voicemail van Vodafone? Dat is vreemd zeg! Ik wil je adviseren om te bellen naar 1233 en de welkomstboodschap opnieuw in te stellen. Mocht dit niet werken dan kun je de voicemail aan- en uitzetten door 'AAN' of 'UIT' te sms'en naar 1233. Zou je de voicemail eens uit willen zetten en vervolgens weer aan willen zetten? Ik ben benieuwd of dat het probleem oplost. Meer informatie over de instellingen van je voicemail vind je op deze pagina.

Wil je aan ons laten weten of het gelukt is? Mocht je nog ergens op vastlopen dan horen we het graag, we willen dit graag voor je oplossen! 🙂

Reageer