Beantwoord

Voicemail verwijderen

voicemail verwijderen
icon

Beste antwoord door Issam 29 augustus 2016, 15:29

Hey Roodehef,

Welkom op het forum. Leuk dat je hier je vraag stelt. :)

Wat vreemd dat het niet lukte, waar ging het precies fout? Welke melding kreeg je te zien?

Na een kijkje genomen te hebben in het systeem zie ik dat de voicemail inmiddels is uitgeschakeld. Let wel op dat de veranderingen pas worden doorgevoerd wanneer je jouw toestel opnieuw hebt gestart. Daarnaast wordt je voicemail ook automatisch ingeschakeld als je zelf naar 1233 belt, doe dit dus niet. ;)

Klopt het dat mensen die jou bellen geen voicemail meer te horen krijgen? Laat het ons weten, anders gaan we graag voor je op zoek naar een oplossing.

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hey Ivy,

Ah goed om te lezen dat het inmiddels is opgelost! Bedankt voor je terugkoppeling.

Je weet ons te vinden als je aanvullende vragen hebt. We helpen je graag verder.
blijkbaar is er storing geweest onze t-mobile-samen was ook in de war, nu alles weer ok, dank, iVy
Reputatie 6
Badge +16
Hey Roodehef,

Welkom op het forum. Leuk dat je hier je vraag stelt. :)

Wat vreemd dat het niet lukte, waar ging het precies fout? Welke melding kreeg je te zien?

Na een kijkje genomen te hebben in het systeem zie ik dat de voicemail inmiddels is uitgeschakeld. Let wel op dat de veranderingen pas worden doorgevoerd wanneer je jouw toestel opnieuw hebt gestart. Daarnaast wordt je voicemail ook automatisch ingeschakeld als je zelf naar 1233 belt, doe dit dus niet. ;)

Klopt het dat mensen die jou bellen geen voicemail meer te horen krijgen? Laat het ons weten, anders gaan we graag voor je op zoek naar een oplossing.
wil geen voicemail, uitzetten via t-mobile en telefoon lukt niet
Reputatie 7
Badge +20
Hi Sabasja19,

Welkom op ons Forum!

Wil jij je voicemail verwijderen? Ik zie namelijk dat je hem zelf al hebt verwijderd via My T-Mobile. Kan dat kloppen?

Laat het mij weten! 🙂

Reageer